"רוטן המועמד העיקרי לחיפה". ורמוט ודמארי לא בסגל לגביע

פרד רוטן
פרד רוטן | Gettyimages

במועדון הירוק אישרו את דיווח הטלחרף, לפיו המאמן ההולנדי נמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה והוא המועמד מספר אחת של מו אלאך, לצד שני שמות נוספים. ורמוט ודמארי לא בסגל למכבי ת"א, בכרמל כועסים על הקשר

(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה מצאה סוף סוף מאמן? לפי דיווח היום (שלישי) ב"טלחראף" ההולנדי, המאמן הוותיק פרד רוטן הוא המועמד מספר אחת של המנהל המקצועי מו אלאך לרשת את גיא לוזון על ספסל הירוקים."רוטן הוא המועמד העיקרי אבל זה טרם סוכם סופית"' אמרו במועדון מהכרמל.

לפי הדיווח, ההולנדי בן ה-55 שאימן לאחרונה את אל שבאב מדובאי ממנה פוטר בינואר אשתקד. כבר ערך סיור במתקני הקבוצה ונמצא על סף חתימה. אם העסקה תצא לפועל, מדובר בשם מרשים שינחת באצטדיון סמי עופר לאחר שרוטן אימן בעבר את  טוונטה בה עבד אלאך, שאלקה, פ.ס.וו, איינדהובן ופיינורד. הוא נחשב כמועמד לתפקיד מנהל טכני בהתאחדות ההולנדית. במכבי חיפה אישרו הבוקר כי רוטן אחד המועמדים ועמו יש עוד שני מועמדים. גורם במועדון אף ציין כי רוטן הוא מועמד עיקרי לתפקיד ומשא מתן בין הצדדים מתנהל מספר ימים. 

במקביל, בחיפה עדיין עוסקים בפתיחת משא ומתן בין גילי ורמוט לבין הפועל חיפה. כפי שפורסם בספורט1, במועדון זועמים על כך שהשחקן ונציגיו פתחו בשיחות עם היריבה האדומה מבלי להודיע קודם למועדון הירוק. במכבי חיפה אתמול ציינו כי בשלב זה ורמוט הוא שחקן הקבוצה והבוקר אף ציינו כי ההחלטה לגביו תתקבל רק לאחר מינוי המאמן החדש. "המטרה שלנו זה להביא מאמן כבר בקרוב ורק הוא יחליט מי מהשחקנים יקבל הודעת שחרור ומי ימשיך עם הקבוצה עד לסיום העונה. נראה שוורמוט יצטרך להמתין", אמר גורם במועדון הירוק.

גילי ורמוט. אפילו את האימונית הוא לא ילבש (אריאל שלום)
גילי ורמוט. אפילו את האימונית הוא לא ילבש (אריאל שלום)

מכבי חיפה סיימה הערב את הכנותיה לקראת משחק הגביע מחר מול מכבי תל אביב. הירוקים מודעים לכך שהפסד יסיים לחלוטין את העונה, שימשיכו לאחר מכן את המאבק בחלק התחתון. צוות המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי החליטו לבצע מספר שינויים בהרכב, בעיקר בחלק האחורי, כאשר צמד המגנים ארנסט מאבוקה ועומרי בן הרוש צפויים לחזור על חשבונם של רז מאיר ויונתן לוי.

רועי קהת יחזור להרכב על חשבונו של קאיו, קלאוס ימשיך לקבל קרדיט בחוד. כצפוי הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי שוב מחוץ לסגל ועתידם יעמוד על הפרק עד לסיום מועד ההעברות.

הרכב משוער: עמרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי