יוסי בניון החליט לעזוב את בית"ר ירושלים

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר לא שותף ב-1:2 על מרמורק בשמינית גמר הגביע ויבקש להשתחרר, הפועל חיפה עוקבת. המאמן בני בן זקן: "למה הוא לא שיחק? לא אסביר למיקרופונים". וארן, כובש הצמד: "יוסי השחקן הישראלי הכי טוב אי פעם"

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים ניצחו את הפועל מרמורק 1:2 בטדי ועלו לשלב רבע גמר גביע המדינה בזכות צמד שערים של אנתוני וארן, אבל התעסקו בתום המשחק באיש אחד: יוסי בניון. הקשר בן ה-37 לא רק שלא פתח כשהצהובים שחורים חסרים שחקני מפתח כמו דוד קלטינס, חן עזרא, פול אדגר וכמובן עידן ורד, אלא אף לא ראה דקת משחק אחת ועד סיום החלון ב-31.1.2018, אם לא כבר ביממה הקרובה, ייפרד מהבירה רשמית.


בשלב זה לא פנה השחקן לראשי המועדון בבקשה לעזוב, אולם זמן קצר לאחר שריקת הסיום טען שחקן בית"ר ירושלים בשיחה עם ספורט1: "לפי איך שהוא נראה הערב ולפי דברים ששמענו בחדר ההלבשה, לא נופתע אם הוא יעזוב באופן מיידי". גורם בבית"ר ירושלים הבהיר לאחר מכן: "הכל תלוי ביוסי בניון ולא בנו. אם זו תהיה החלטתו, נכבד את רצונו". במילים אחרות, חסרה רק הודעה רשמית על סיום דרכו של הקשר, שהחליט להיפרד בתום חצי עונה בלבד.





לפני כחודש וחצי פרסמנו על התעניינותה של מכבי פ"ת ביוסי בניון ואף נודע שאז הוצע לו לחתום עד תום העונה לאחר פגישה עם אבי לוזון, אלא שבניון דרש חוזה לעונה וחצי ובשלב זה טוענים במלאבס שלא תיעשה פנייה נוספת אליו, חרף רצונו של המאמן שרון מימר המיודד עם הקשר. לעומת זאת, בהפועל חיפה עוקבים מקרוב אחר מצבו של יוסי בניון.


בחיפה מעריכים את בניון, במיוחד המאמן ניר קלינגר, אבל בכל מקרה האופציה הראשונה של הקבוצה היא לנסות ולסכם את מעברו של גילי ורמוט. בחיפה אישרו את מועמדתו של בניון בהנחה שעסקת וורמוט לא תצא אל הפועל. בעבר כבר שוחח קלינגר עם בניון, אך טרם נעשתה פנייה רשמית לקשר. "אנחנו רוצים את גילי ורמוט, אבל זה עדיין לא קורה. נרצה לצרף שחקן משמעותי וזה יכול להיות גם בניון", אמרו במועדון מהכרמל.


בניון והמחליפים. יבקש לעזוב? (דני מרון)
בניון שוב עם המחליפים. אמור לעזוב בקרוב מאוד (דני מרון)


המאמן בני בן זקן נשאל על הסיבה לספסולו של בניון והשיב בצורה שונה מהרגיל: "כל מה שיש לי לומר לבניון אני מעדיף לומר לו באופן אישי, ולא בתקשורת. זו ההחלטה, ולא נסביר אותה מול המיקרופונים, בגלל כל הכבוד הגדול שאני רוחש לו. אנחנו נדבר איתו באופן פרטי".


ומה בנוגע לניצחון שהעניק לבית"ר את הכרטיס לרבע הגמר, שם תפגוש את הפועל כפר סבא? המאמן סיכם: "בגביע כמעט כל הקבוצות נקלעות לסיטואציות שהיריבה מנסה להשיג את השוויון. כל הכבוד למרמורק שנתנו את המקסימום, והכי חשוב שעלינו לשלב הבא".


השלב הבא: "אני חושב שאנחנו נראים טוב. משחק גביע גורם לסיכויים קצת להשתנות, כי ליריב יש אפשרות לשלב הבא. אני שמח שהצלחנו להעפיל וגם הצגנו כדורגל לא רע בכלל לפרקים".


הקללות מהאוהדים: "זה המצב שיש כרגע. אמרתי את זה כבר בעבר, וצריך להתמודד עם זה. נמשיך בדרך שלנו ואני בטוח שהכל יסתדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי