ונגר: האנגלים מרמים, פוצ'טינו: לגיטימי לעבוד על היריב

ארסן ונגר ומאוריסיו פוצ'טינו
ארסן ונגר ומאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן ארסנל חימם לקראת המפגש מול טוטנהאם (שבת, 14:30, ספורט1), עמיתו הגיב: "לא רוצים להיות מוגבלים". סיטי תפגוש את לסטר (19:30) על רקע חזרת מאחרז לאימונים. וגם: צפו ב-100 השערים של קיין

(גודל טקסט)
שום דבר לא ימנע ממנצ'סטר סיטי את הזכייה באליפות הליגה האנגלית, אבל המאבק על שלושת הכרטיסים הנותרים לליגת האלופות מרתק. מחר (שבת, 14:30) טוטנהאם תתמודד מול ארסנל בוומבלי בקרב בין שתי קבוצות שכרגע נמצאות מחוץ לארבעת המקומות הראשונים.


טוטנהאם – ארסנל (14:30, ספורט1)
השנאה בין ארסנל לטוטנהאם היא אולי הגדולה ביותר באנגליה. תקריות על רקע אנטישמי ליוו את המשחקים בין הקבוצות במהלך השנים, ובממלכה מקווים שהפעם המשחק יעבור בצורה שקטה. רק השבוע סיפר הארי קיין איך ההחלטה של ארסנל להעיף אותו מקבוצה הנערים הייתה המניע הכי חזק בקריירה שלו.



מאמן התותחנים ארסן ונגר חימם כשהאשים את השחקנים האנגליים בכך שלמדו להתחזות ולצלול ברחבה. היה בכך הרבה יותר מרמיזה לדלה עלי ולמאוריסיו פוצ'טינו. כזכור, המצלמות תפסו את מאמן התרנגולים נתפס במצלמות הטלוויזיה אומר לעלי: "תמשיך לנסות לרמות". פוצ'טינו הגיב: "אל תעוותו את מה שאמרתי לדלה עלי. אני מנסה להתבטא באנגלית ולפעמים לא יוצא לי מה שהתכוונתי באמת. הכוונה שלי הייתה לא לעודד רמאות אלא לשמור על המיוחדות בכדורגל. להיות יצירתי ולא מוגבל. לא לרמות, אבל לעבוד על היריב זה לגיטימי וזה ההבדל הדק בין הדברים".


טוטנהאם מגיעה למשחק עם תוצאות טובות מול הגדולות. ניצחון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד ו-2:2 מול ליברפול. ב-16 המשחקים האחרונים בכל המסגרות היא הפסידה רק למנצ'סטר סיטי. פוצ'טינו נתן קרדיט לעוזרו חסוס פרס כשאמר: "אחת הסיבות שאנחנו טובים היא העוזר שלי. המנטליות לנו כל כך חזקה". מי שעשוי לערוך בכורה הוא לוקאס מורה, אם כי לא ברור האם יפתח. הבלם טובי אלדרווירלד ששיחק בגביע מול ניוקפורט קאונטי צפוי לחזור לליגה אחרי שלושה חודשים בהם היה פצוע. "נצטרך להיות חכמים כדי לעצור את אובמיאנג", אמר הבלגי. "כולם יודעים שהוא מהיר מאוד ויש לו יכולת סיום מצוינת כך שנצטרך להיזהר ממנו".

Friday's MIRROR Sport: "Masters Of Diving" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/8mkoGZxtBX

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) February 8, 2018

ארסנל נראתה מצוין ב-1:5 מול אברטון, כאילו נולדה מחדש עם הצמד פייר אמריק אובמיאנג והנריק מחיטריאן שהפיחו רוח חדשה במפרשים של ונגר. גם ג'ק ווילשייר נולד מחדש וארסן ונגר הבטיח להעניק לו חוזה חדש בתנאי שיקצץ את שכרו ל-90 אלף ליש"ט לשבוע ובתמורה יתווספו בונוסים על תארים. גם את חוזהו של ארון ראמזי, שכבש שלושער נגד אברטון, התותחנים ינסו להאריך. "אני רוצה אותו בקבוצה ובעיקר אם הוא ימשיך לכבוש שלושער", התלוצץ ונגר.


ונגר מול פוצ'טינו (gettyimages)
ונגר מול פוצ'טינו (gettyimages)


מנצ'סטר סיטי – לסטר (19:30, ספורט1)
ריאד מאחרז עדיין כועס על ראשי לסטר שלא שחררו אותו ביום האחרון של חלון ההעברות למנצ'סטר סיטי. מחר הוא והשועלים יפגשו את אותה סיטי. לאלג'יראי יש סיבות טובות לכעוס, כי באנגליה טוענים שפפ גווארדיולה החליט לא להחתים אותו בגלל ההתנהגות הבלתי ספורטיבית. מאחרז בינתיים שב לאימוני השועלים וצפוי להיכלל בסגל למשחק.

.@Mahrez22 in training for #lcfc on Friday… pic.twitter.com/G7K19G5Qzp

— Leicester City (@LCFC) February 9, 2018

אם לא מאחרז, ב"דון בלון" מדווחים שהמאמן הספרדי סימן את פאולו דיבאלה מיובנטוס בתור מחליפו האפשרי של סרחיו אגוארו. פפ מעריך מאוד את הכוכב הארגנטינאי של אלופת איטליה ויפתח את הארנק כדי להביאו בקיץ.


חדשות טובות קיבלה מוליכת אנגליה בגזרת לירוי סאנה. הקשר הגרמני, שנפצע בקרסול במהלך הניצחון על קרדיף בגביע והיה חשש שייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, כבר חזר לאימונים ונראה שייעדר פחות מהמשוער.


לירוי סאנה. יחזור מוקדם מהצפוי (gettyimages)
לירוי סאנה. יחזור מוקדם מהצפוי (gettyimages)


משחקים נוספים (17:00)

אברטון – קריסטל פאלאס
סטוק – ברייטון
סוונזי – ברנלי
ווסטהאם – ווטפורד
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי