"פ.ס.ז' לא יכולה לישון בשקט, רונאלדו בכושר שיא"

רונאלדו
רונאלדו | Getty

ריאל מחצה 2:5 את סוסיאדד עם שלושער של CR7 והתקשורת במדריד יצאה מגדרה. זידאן: "לפני המשחק שאלתם אם אני לא מודאג מהכיבושים שלו, זאת התשובה". דיווח: אלאבה מועמד להצטרף לבלאנקוס

(גודל טקסט)
הוא חזר בגדול. כריסטיאנו רונאלדו כבש אתמול שלושער בטיימינג מושלם:  ארבעה ימים לפני המשחק בין ריאל מדריד ופאריס סן ז'רמן. הבלאנקוס רשמו את הניצחון הכי גדול שלהם העונה 2:5 על ריאל סוסיאדד בברנבאו.


"פ.ס.ז' לא יכולה לישון בשקט אחרי שראתה את רונאלדו בכושר שיא כמו בימים הטובים", כתב "מארקה" שהכתיר את המשחק בכותרת: "הארטילריה של ריאל מוכנה לקראת פ.ס.ז'". "אס" כתב בשער: "המסר של רונאלדו לפ.ס.ז': שלושער ראשון העונה ובישול".




"שיחקנו מעולה מפתיחת המשחק ועם נחישות", אמר המאמן זינדין זידאן, "אנחנו מוכנים למשחק נגד פ.ס.ז' ואני כבר יודע את ההרכב בו אפתח. לגבי רונאלדו, יום לפני המשחק מול סוסיאדד שאלתם אותי אם אני לא מודאג מכך שהוא לא כובש. אז הנה התשובה"


קארים בנזמה סיים את המשחק עם שריקות בוז וזידאן מיהר לגונן על החלוץ החביב עליו: הוא הגיע להרבה מצבי כיבוש והיה טוב אבל האוהדים יכולים לעשות כרצונם. הכי חשוב עבורו לחשוב כבר על המשחק הבא ולנסות לשבור את הקרח. גם CR7 יצא בסיום להגנתו של בנזמה וביקש מאוהדי ריאל להפסיק לשרוק ולמחוא לו כפיים.


#LaPortada 'La artillería, lista para el PSG' pic.twitter.com/3tqgNy1DdI

— MARCA (@marca) 10 בפברואר 2018


סרחיו ראמוס הודה: "במחצית השנייה כבר חשבנו על המשחק נגד פ.ס.ז'. לא התרגשנו משריקות הבוז לעברנו כפי שלא התרגשנו בעבר". ראמוס קרא לאוהדים לבוא ולעודד נגד אלופת צרפת. "ניפגש כולנו בכיכר הלבבות הקדושים ב-18:30 וביחד נשיג את האפשרי והבלתי אפשרי".



GRACIAS afición. El miércoles nos vemos todos a las 18.30 h. en la Plaza de los Sagrados Corazones. Un latido ❤ Un color ⚪ Un objetivo Juntos lograremos lo posible y lo imposible. #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



גם ללוקאס ואסקס היה משחק טוב. "כשאנחנו משחקים טוב אף אחד לא יכול לעצור אותנו. אנחנו לא חוששים מפ.ס.ז' למרות שהם קבוצה מצוינת. אנחנו אוהבים משחקים כאלה ויש לנו המון מוטיבציה. בנזמה? היה חסר לו מזל, אבל הוא שיחק טוב. הגיע הזמן להפסיק לשרוק בוז לשחקן זה או אחר".


דני קרבאחל:  "אם אנחנו משחקים טוב השיטה לא משנה. בנזמה? הוא מספר 9 שלנו ועוד יכבוש הרבה שערים. היינו זקוקים למשחק כזה לפני פ.ס.ז' וגם רונאלדו. מקווה שיכבוש אותם שערים נגדם".


בתוך כך "דון באלון" פרסם שריאל מעוניינת לרכוש בעונה הבאה את דויד אלאבה מבאיירן מינכן במקום תיאו הרננדס ישוחרר אחרי שלא הצליח להוכיח את עצמו העונה בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי