צפו: 0:1 לניוקאסל על יונייטד, 0:2 לליברפול אצל סאות'המפטון

שחקני ניוקאסל
שחקני ניוקאסל | Gettyimages

המגפייז' חוללו סנסציה בזכות שער של ריצ'י (65) וקיבלו הרבה אוויר לנשימה במאבקי התחתית. השדים האדומים סבלו מערב מזעזע של מרסיאל ואלכסיס, שהחמיצו ללא הרף. סלאח להט וליברפול כבר שלישית

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בפרמייר-ליג נמשך היום (ראשון) עם 0:1 מפתיע של ניוקאסל על מנצ'סטר יונייטד. ליברפול ניצלה את המעידה של השדים האדומים וצמצמה את הפער מהמקום השני עם 0:2 אצל סאות'המפטון. מוקדם יותר האדרספילד גברה 1:4 בבית על בורנמות'. 


ניוקאסל – מנצ'סטר יונייטד 0:1

סנסציה, אין דרך אחרת לתאר את הניצחון הגדול של ניוקאסל שגברה על מנצ'סטר יונייטד בפעם השנייה בלבד ב-29 המשחקים האחרונים בין הקבוצות. המגפייז' הגיעו להתמודדות כשהם מתחת לקו האדום והשיגו 0:1 יקר בזכות שער של מאט ריצ'י (65) והמון לחימה ומחויבות. רפא בניטס, שטיפס למקום ה-13, נמנע מהשוואת שיא שלילי כאשר הצליח לקחת שלוש נקודות בבית לאחר שמונה משחקים רצופים בהם לא הצליח לעשות זאת.



השדים האדומים רשמו הפסד חוץ שני ברציפות ופספסו הזדמנות לפתוח פער של שבע נקודות מטוטנהאם השלישית. ניוקאסל פתחה את המשחק בהתלהבות ושלבי סחט מדה חאה הצלה אדירה כבר בפתיחה. ככל שהזמן חלף קבוצתו של מוריניו החלה להכתיב את הקצב, אך החמיצה ללא הרף. "המיוחד" יכול לבוא בטענות בעיקר למרסיאל (החטיא שלושה מצבים קורצים) ולאלכסיס (פספס מול שער חשוף).



איזה כיף זה להיות שחקן הגנה כשיש חומה כזו על קו השער. שוער מטורף pic.twitter.com/8MJoMRYrxa

— netanel tzigler (@netanelzigler) 11 בפברואר 2018



סאות'המפטון – ליברפול 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר

וירג'יל ואן דייק, הבלם הכי יקר יקר בעולם, ניצח את האקסית שמכרה אותו לליברפול בחודש ינואר ויורגן קלופ טיפס למקום השלישי בטבלה על חשבון טוטנהאם והוריד את הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייה לשתי נקודות בלבד. סלאח בישל לפירמינו (6), שהחזיר לו עם בישול מרהיב בעקב בדקה ה-42. סאות'המפטון הסתבכה בעקבות ההפסד וירדה מתחת לקו האדום.  

 


עוד  יום בעבודה. סלאח חוגג שער ובישול (Gettyimages)


האדרספילד – בורנמות' 1:4 (לחצו כאןן וצפו בתקציר)
מזל טוב לעולה החדשה שהשיגה ניצחון ראשון ב-2018 שנתן לה נקודות חשובות בקרבות התחתית. ברונמות' לעומתה רשמה הפסד ראשון השנה ונשארה במקום העשירי. אלכס פריטצ'ארד העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית מבישול של סטיב מונייה, אך ג'וניור סטינסלס השווה שבע דקות לאחר מכן. מונייה החזיר את היתרון להאדרספילד בדקה ה-27 והשלים צמד בדקה ה-66 בדרך ל-1:3 מבטיח. התוצאה נחתמה עמוק בתוספת הזמן (95) כשהמארחת קיבלה פנדל אותו תרגם ראייב ואן לה פארה ל-1:4.



מונייה. צמד ובישול של החלוץ מבנין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי