קונטה: מעריץ את לואיס אנריקה, הייתי אסון בינואר

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

לקראת המפגש מול ווסט ברומיץ' (21:50, ספורט1), מאמן צ'לסי הפתיע: "יש דרך טיפשית למדוד מאמן והיא ספירה של תארים. השחקנים שלי התרגלו לספקולציות לגביי". פארדיו שלח מסר לסאות'גייט

(גודל טקסט)

צ'לסי תנעל את המחזור ה-27 בליגה האנגלית כשהיא תארח הערב (שני, 21:50, ספורט1) את ווסט ברומיץ' לקרב קצוות. אחרי שהבלוז ירדו אל המקום החמישי בטבלה, הם ינסו להשכיח את התקופה הרעה ולהשיג שלוש נקודות קריטיות במאבק על המקום בין ארבע הראשונות. באנגליה בטוחים כי התסריט היחיד שישאיר את אנטוניו קונטה בקבוצה גם בעונה הבאה, הוא השגת המקום לליגת האלופות לקראת העונה באה.

לקראת המשחק, האיטלקי המשיך את הוויכוח הבלתי נגמר עם רומן אברמוביץ': "לפי הפילוסופיה שלי עובדים עם מאמן לא לפי כמות התארים שלו, אלא לפי הביטחון שיש לך בו. קשה לזכות בתארים באנגליה, ולכן אי אפשר לזכות תמיד. מאמן יכול לזכות בתואר ולהיות מפוטר, אם הקבוצה שלו לא מאמינה בו. יש דרך אינטליגנטית לעבוד עם מאמן, ולתת לו ביטחון ויש דרך טיפשית, שהיא ספירה של תארים. שאני שומע את הספקולציות לגביי, אפשר לחשוב שאנחנו נאבקים בתחתית. אנחנו קרובים לארבע הראשונות, בשמינית גמר ליגת האלופות ויכולים לזכות בגביע האנגלי. השחקנים שלי התרגלו לשמועות לגביי".

קונטה התייחס לחלון ההעברות: "הייתי אסון כי לא הצלחתי לשכנע את ההנהלה לרכוש את השחקנים שרציתי. יש לי הרבה מה ללמוד ממאמנים אחרים, שיודעים לשכנע את הבוסים שלהם לגבי חיזוק". על פי הדיווחים, מאמן צ'לסי חשק באלכס סנדרו מיובנטוס, וירג'יל ואן דייק שעבר לליברפול ואלכסיס סאנצ'ס, שהצטרף למנצ'סטר יונייטד.


מעריץ את לואיס אנריקה. קונטה (AFP) 

לגבי השמועות שקשרו את לואיס אנריקה לצ'לסי, קונטה שוב הפתיע: "אני אוהב אותו, הוא מאמן מצוין. דיברנו בעבר, ואימנתי מולו כשהוא היה ברומא. אני מעריץ את לואיס אנריקה". בספרד גורסים כי אקס ברצלונה דחה אפשרות לאמן את פאריס סן ז'רמן בעונה הבאה, בשל הרצון שלו להגיע אל הממלכה. בינתיים, אוליבייה ז'ירו צפוי לתפוס את מקומו של אלברו מוראטה הפצוע. ג'יי רודריגס יפתח אצל אלן פארדיו, למרות האשמות על הערות גזעניות מצדו של גאייטן בונג מברייטון. מאמן הבאגיס המליץ לגארת' סאות'גייט לעקוב מקרוב אחרי דניאל סטארידג'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי