איסקו צפוי לפתוח במקום בייל, רונאלדו העביר מסר לקהל

איסקו
איסקו | Gettyimages

זידאן מעדיף את הקשר על פני הוולשי לקראת המפגש הראשון של ריאל מדריד מול פ.ס.ז' ב-21:45. צפו בכוכב ריאל מבקש מהאוהדים: "עם האהבה שלכם, שלא תלויה בדבר, נהיה חזקים יותר". קימפמבה יפתח במקום טיאגו סילבה?

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תעמוד הערב (רביעי, 21:45) למבחן קריטי על גורל העונה כשהיא תארח את פאריס סן ז'רמן לקרב ראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה כבר איבדה סיכוי לזכות בליגה הספרדית וכבר הודחה מגביע המלך, אך גם זינדין זידאן יודע כי אירופה היא הבמה שיכולה להציל את עתידו.


על פי הדיווחים, עולה כי זיזו יבחר להחזיר להרכב את קאסמירו, שנח מול ריאל סוסיאדד. הברזילאי ישתף פעולה עם לוקה מודריץ' וטוני קרוס כאשר נאצ'ו יתפוס את מקומו של דניאל קרבחאל המושעה. ההפתעה הגדולה מצד המאמן תהיה ככל הנראה העדפתו של איסקו על פני גראת' בייל. על פי הדיווחים היום, עולה כי זידאן נחוש לשלוט בקצב בסנטיאגו ברנבאו ולכן יעדיף את הספרדי על פני הוולשי. במקרה הזה, איסקו ישחק מתחת לכריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, שימשיך לקבל את הקרדיט מבן ארצו.

Here's our squad for tomorrow's big #RMUCL clash against @PSG_English! pic.twitter.com/B2f1SQYPBF

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) February 13, 2018

לקראת המפגש, CR7 בחר להעיר את אוהדי הבלאנקוס ודרש מהם: "מחכה לנו משחק גדול, ומה שאני מצפה ממכם הוא לתמיכה. עם האהבה שלכם, שלא תלויה בדבר, נהיה חזקים יותר. קדימה ריאל!". אצל הצרפתים, 'לאקיפ' המקומי בטוח כי מצבו הבריאותי של טיאגו סילבה יסלול את דרכו של פרנסל קימפמבה להרכב לצדו של מרקיניוס. סילבה נמצא בספק למפגש והבלם הצרפתי, שכיכב במשחק הראשון של שמינית הגמר בעונה שעברה מול ברצלונה, עשוי לקבל שוב את ההזדמנות. מאוחר יותר, דווח כי אונאי אמרי כבר הודיע לשחקניו על השינוי בהרכב, כדי להכין את הצרפתי הצעיר לקראת הקרב בברנבאו. 




@Cristiano: "On Wednesday we have a very important match against a great team. What me and the team are asking for is your unconditional support like always and together we will be much stronger. Hala Madrid!" #APorLa13pic.twitter.com/N1SL44D2m0

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) February 13, 2018

Let's make history together again! #APorLa13pic.twitter.com/HfHW6ZFEEl

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) February 14, 2018

Are you ready ? #RMAPSG#RealMadridPSGpic.twitter.com/mf78h7jFcd

— Ronaldiva (@Cizinha75) 13 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי