פוגבה לחבריו: אני צריך להסתגל למשחק של סאנצ'ס

מוריניו ופוגבה
מוריניו ופוגבה | צילום: Getty

הצרפתי מבין שהוא צריך להתרגל למצב החדש המנצ'סטר יונייטד. "הסאן" דיווח שמוריניו התעמת עם הצרפתי וג'ונס אחרי ההפסד בניוקאסל, השניים נעדרו מה-0:2 בהאדרספילד. וגם: כיאל מתרגש לקראת המפגש ברבע הגמר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תארח את ברייטון ברבע הגמר של הגביע האנגלי, מה שהופך אותה לפייבוריטית מובהקת להעפיל לחצי הגמר, אחרי שניצחה אתמול את האדרספילד 0:2 באיצטדיון "ג'ון סמית'" מצמד של רומלו לוקאקו. המשחק נגד ברייטון יהיה שחזור של גמר הגביע מ-1983 – באותה עונה ברייטון ירדה ליגה ואז המשחק הראשון הסתיים בוומבלי ב-2:2 ובמשחק החוזר ארבעה ימים לאחר מכן ניצחה יונייטד 0:4.


אתמול נמשכה אי הוודאות לגבי מעמדו של פול פוגבה בקבוצה, אחרי שלא נכלל בסגל. הצדדים טענו שהיה חולה, אבל התגובות של ז'וזה מוריניו לשאלה היכן פוגבה לא נשמעו מבטיחות. מוריניו התבטא בצורה מוזרה לפני המשחק כשנשאל היכן פוגבה ואמר: "אני לא יודע ולא אכפת לי. אני מרוכז במשחק, אבל הבוקר אמר לי הרופא שהוא חולה". הצרפתי העלה ציוץ בו כתב: " "מבואס שלא אהיה בהאדרספילד, אבל אני צריך להשתפר". לא ברור אם התייחס למחלתו או לכושרו הלקוי.



"הסאן" דיווח הבוקר שהיחסים עם פוגבה עלו על שירטון במשחק הליגה האחרון נגד ניוקאסל, אחרי ההפסד 1:0. פוגבה הוחלף מיד אחרי השער ולפי הדיווח בחדר ההלבשה היה למוריניו עימות גדול איתו ועם ופול ג'ונס. כמו פוגבה שנטען כי הוא חולה, ג'ונס טען שהוא לא כשיר. מוריניו הבהיר אחרי המשחק אתמול: "בשישי פוגבה עבד איתנו כרגיל ואמרתי לכולם שהוא כשיר, אבל הרופא הודיע לי אחרת". מקור בניוקאסל שהיה בסנט ג'יימס פארק במשחק הליגה אמר: "אפשר היה לשמוע את הצרחות של מוריניו מבחוץ. היה היה בטירוף. הוא חושב ששניהם (פוגבה וג'ונס) יכולים לשחק הרבה יותר טוב".


Gutted I won't be at Huddersfield but I need to get better. Come on United @ManUtd

— Paul Pogba (@paulpogba) 17 בפברואר 2018

המצב של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד ממשיך להעסיק את התקשורת והאוהדים. הגילוי האחרון הוא שהקשר הצרפתי אמר לחבריו במנצ'סטר יונייטד שהוא חייב להסתגל למשחק של אלכסיס סאנצ'ס, ומכאן ניתן להסיק שבואו של הצ'ילאני שינה את מערך הכוחות ביונייטד, כך שפוגבה כבר לא הכוכב הראשי ומוריניו כבר לא מתייחס אליו כאל השחקן הכי טוב שלו.

קשר מנצ'סטר יונייטד בעבר פול אינס סבור שהירידה ביכולת של פוגבה היא פסיכולוגית וקשורה להבנה של השחקן שהוא כבר לא הכוכב המועדף. המשחק של יונייטד עבר דרך פוגבה עד כה, אבל מעכשיו השחקן שכל הכדורים מועברים אליו הוא סאנצ'ס (למרות שהם לא באותו תפקיד) שנרכש בינואר מארסנל וגם מרוויח את השכר הגבוה בקבוצה, שעומד על מעל 500 מיליון ליש"ט בשבוע. ביום רביעי יתברר המעמד של פוגבה סופית כשהקבוצה תשחק בסביליה בליגת האלופות ואם הוא לא יהיה שם, יתברר סופית שיש מסבר רציני בשדים האדומים.




פוגבה. יתרגל למעמדו החדש? (Gettyimages)


בנוסף לכך, הייתה גם החלטה שנויה במחלוקת במשחק מול האדרספילד אחרי ששער של חואן מאטה נפסל בעזרת טכנולוגיית ה-VAR. מאטה אמר בסיום שהוא עדיין תומך בה. "השימוש בטכנולוגיה הוא לטובת הכלל. לא בטוח שהיה נבדל. זה היה עניין של סנטימטרים. זו פעם ראשונה שפגשתי את מיסטר VAR. מקווה שההחלטות יתקבלו מהר יותר". מוריניו אמר על כך: "לשופט חייבת להיות המילה האחרונה בקשר להחלטה. הוא יכול להתייעץ עם הטכנולוגיה הזאת, אבל הוא חייב להיות עצמאי ולהחליט בסופו של דבר".


לוקאקו שכבש צמד כבר הבקיע 21 שערים העונה והוא מרוצה מכושרו לפני המשחק בסביליה באלופות ובליגה לפני צ'לסי: "הפעם הכנו את עצמנו טוב למשחק נגד האדרספילד אחרי שהפסדנו נגדם בפעם הקודמת", אמר.


בירם כיאל. חולם על וומבלי (AFP)
בירם כיאל. חולם על וומבלי (AFP)


בתוך כך, בברייטון מתרגשים לקראת המפגש מול השדים האדומים ברבע גמר הגביע. הקשר הישראלי בירם כיאל אמר: "עבורי, אין דבר יותר טוב מאשר לשחק בוומבלי בעונת הבכורה שלי בפרמייר-ליג. כמובן שגם עבור המועדון זאת תהיה הרגשה מיוחדת להגיע רחוק בגביע. אנחנו צריכים לוודא שנעשה את העבודה בכל משחק, לא משנה מול מי אנחנו משחקים. אנחנו צריכים ללכת צעד אחרי צעד ולהמשיך לעבוד קשה".


STAR SPORT: Swap shop #mcfc#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/iT1zOJFn6l

— Neil Henderson (@hendopolis) 17 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי