פפ: כל שנה יש הפתעה בגביע, מקווה שלא על חשבוננו

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי מתכוננת למפגש ביום שני (21:45, ספורט1) מול וויגאן מהליגה השלישית, וצפויה לעלות בהרכב חזק כדי להימנע מהפתעה. ז'סוס חזר חזר לאימוני הקבוצה: "היה קשה, אבל שכנעתי את עצמי לעבוד"

(גודל טקסט)
וויגאן אתלטיק מצמרת הליגה השלישית תארח מחר (שני, 21:45, שידור ישיר בספורט1) את מנצ'סטר סיטי במשחק האחרון של שמינית גמר הגביע האנגלי. וויגאן שתארח את המשחק ירדה למקום שני בליגה אחרי שלא שיחקה בסוף השבוע, לעומת התכולים שניצבים בבטחה במקום הראשון בפרמייר-ליג.


מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה רמז שהוא מודאג מהמשחק בגלל שוויגאן הדיחה את בורנמות' בסיבוב הקודם: "ראיתי את המשחק הזה וכל שנה יש הפתעה בגביע האנגלי, כך שאני מקווה שהיא לא תהיה על חשבוננו". לעומתו, המנג'ר של וויגאן פול קוק אמר: "יש לנו איצטדיון פנטסטי ותהיה אווירה נפלאה. בכדורגל יש לפעמים הפתעות גדולות ואנחנו מקווים שזו תהיה אחת מהן". המנצחת תארח ברבע הגמר את סאות'המפטון.



סיטי עשויה לשחק בהרכב חזק עם סרחיו אגוארו שכבש עד כה 16 שערים ב-17 משחקים בגביע האנגלי. חדשות טובות עבור התכולים מגיעות מכיוונו של החלוץ גבריאל ז'סוס שחזר לאימונים אחרי פציעה בברכו. לא ברור אם יוכל לשחק מחר, אבל פפ אמר שהוא מתאמן יחד עם הקבוצה.


ז'סוס, שלא שיחק עדיין ב-2018, דיבר לראשונה על הפציעה שלו באתר הרשמי של סיטי: "בהתחלה היה לי קשה, אבל שכנעתי את עצמי שכל מה שאני צריך לעשות זה לעבוד כמה שיותר כדי להתאושש. למזלי המשפחה שלי תמכה בי. בימים האחרונים אני מרגיש ממש טוב ומתקדם מאימון לאימון. אני לא מכחיש שעברו עליי מחשבות קשות אחרי הפציעה, בעיקר כשמדובר בפציעה בברך שהיא איזור מאוד מסובך, אבל איבדתי את הפחד עם ההתאוששות. זה קשה גם להתאמן לבד עם פיזיותרפיסט. אתה עושה הכל לבדך".


 

⚽️

A post shared by Gabriel Jesus (@dejesusoficial) on



המפגש בין וויגאן לסיטי בשלב הזה הוא סימלי. האיש שתיווך בין הרוכשים מאבו דאבי לפני עשור, גארי קוק, שאמר אז שסיטי תהפוך למעצמה בעזרת הבעלים החדשים, מתווך כעת בין הבעלים של וויגאן, דייב ווילאן, לקבוצת עסקים מהונג קונג שהבטיחה להזרים הרבה כסף לקבוצה אם תרכוש את המועדון. וויגאן שיחקה בעבר שמונה עונות בפרמייר-ליג ואף זכתה בגביע האנגלי ב-2013. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי