אגוארו טוען: אוהד וויגאן ירק עליי וקילל "תמ*** לי את הז***

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyimages

לא שקט במנצ'סטר סיטי אחרי ההפסד הסנסציוני בגביע, הכוכב הארגנטינאי הסביר למה היכה את אחד מאוהדי היריבה. גווארדיולה הגיע לעימות פיזי עם מאמן ה'לאטיקס'. צפו בתקציר ובאירועים הסוערים במחצית ובסיום המשחק

(גודל טקסט)
זה יכול לקרות כנראה רק בגביע האנגלי. מנצ'סטר סיטי, אחת הקבוצות העשירות בעולם שעם סגל שחקנים מפלצתי הפסידה עד אמש (שני) רק בשני משחקים העונה בכל המסגרות, הודחה בשמינית הגמר מול וויגאן אתלטיק מהליגה השלישית שגברה עליה 0:1. הקבוצה שזכתה בגביע בעונת 2012/13, בה גם ירדה מהפרמייר-ליג לצ'מפיונשיפ, תפגוש ברבע הגמר את סאות'המפטון. מנג'ר התכולים פפ גווארדיולה כאילו חזה את הנולד כשאמר לפני המשחק: "כל שנה יש הפתעה בגביע, מקווה שלא על חשבוננו".


"לא יאומן", נכתב בשער "דיילי מייל" שציין: "הניסיון ההיסטורי של סיטי לזכות בארבעה תארים בעונה אחת (ליגה, גביע, גביע הליגה וליגת האלופות) הסתיים". מסתבר שגווארדיולה לא יודע איך להפסיד. ההרחקה בשל פביאן דלף כמעט גרמה למהלומות בין המנג'ר הספרדי למקבילו מוויגאן, פול קוק. עוזרו של קוק, פיטר ריד, הצליח להרגיע את הרוחות והעימות התרחש במנהרת השחקנים ביריהד להפסקה. בעקבות כניסה למגרש של אוהדי וויגאן בסיום, שחגגו את הניצחון כאילו זכו באליפות או בגביע האנגלי, ניסה אחד מאוהדי וויגאן להלום באגוארו. הפזיותרפיסט של סיטי, סטיבן לילי, הצליח לעצור את החלוץ הארגנטינאי שניסה להחזיר לאוהד. אגוארו עצמו טוען שהאוהד ירק עליו וסינן לעברו: "תמצ*** לי את הז***" ולכן הגיב כפי שהגיב.



כובש השער וויל גריג, זה שנכתב עליו השיר הנפלא של אוהדי צפון אירלנד ושמו כבר נכנס לספרי ההיסטוריה, אמר בסיום: "זאת הייתה הופעה מדהימה של הבחורים. סיטי אחת הקבוצות הטובות בעולם. תפסתי אותם במלכודת הנבדל, הצלחתי להקדים את קייל ווקר ולכבוש. האמת שמעולם לא האמנתי שאפשר לנצח אותם. היתה לנו תוכנית משחק והבחורים ביצעו אותה בצורה מושלמת. כל שחקן היה יוצא מהכלל. לסיטי יש אולי את השחקנים הכי טובים בעולם. הן מניעים את הכדור כל כך מהר, אבל אנחנו הגנו על השער מדהים".


Should Aguero get a ban for this?
RT – yes
LIKE – no

If yes, for how many games? pic.twitter.com/VEWBwQJfrU

— Footy Streamer HD (@footystreamerHD) February 19, 2018

מנג'ר וויגאן, פול קוק, אמר: "פשוט עצמתי את העיניים והתפללתי בכל פעם שהם הגביהו כדור לרחבה. הלילה אנחנו נחגוג. זה היה אחד המבחנים הכי קשים שהמועדון הזה עבר".


גווארדיולה הודה בסיום: "הפסדנו מבעיטה אחת שלהם למסגרת ב-90 דקות. עשינו כמה טעויות וידענו שזה הולך להיות קשה. במחצית השנייה שיחקנו טוב וטעות אחת שלנו הביאה להפסד. אנחנו עצובים כי הגביע האנגלי הוא מפעל חשוב, אבל רק מה שקרה ב-94 דקות במשחק נחשב ולכן הגיע להם לנצח". פפ הודה בסיום שההרחקה של פביאן דלף, שיחמיץ עכשיו את גמר גביע הליגה נגד ארסנל, הייתה מוצדקת והשופט אנטוניו טיילור צדק.


פפ סירב בסיום לענות לשאלות על העימות שלו בירידה להפסקה עם מנג'ר וויגאן לאחר שזעם קוק שרץ לשופט לשכנע אותו להוציא אדום לדלף והוא היה משוכנע שהמחאות של יריבו גרמו לשופט הרביעי לשנות דעתו ולדבר עם השופט הראשי: "אם אתם רוצים לשאול אותי על כדורגל, תשאלו. לא קרה כלום במנהרת השחקנים, אבל קוק היה צריך להישאר בעמדה שלו במגרש. הם היו יריבה מאוד אגרסיבית". קוק אמר על האדום של דלף: "זה היה אדום ישיר. פפ והצוות שלו חשבו אחרת". השופט שלף תחילה צהוב לדלף והתחרט, והשופט לשעבר גרהאם פול כתב ל"דיילי מייל" שההחלטה של השופט הייתה נכונה, למרות שנראה שהושפעה משחקני וויגאן שלחצו עליו.

Pep Guardiola and Paul Cook arguing in the tunnel and Pep charging at the referee before the camera cuts away, Aguero punching a Wigan fan and the ManCity fans attacking the police.

Manchester City, money cannot buy you class.

pic.twitter.com/8F3HmpmDd6

— Utd (@SimplyUtd) February 19, 2018



Tuesday's MIRROR Sport: "AGGUERO" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/oiHouFqh3T

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) February 19, 2018

"טלגראף" הגדיר את המשחק "ההלם של המאה" ו"דיילי מירור" הראה את אגוארו מתעמת עם אוהדים שפלשו לכר הדשא. וויגאן צפויה לחקירה של ההתאחדות האנגלית אחרי שאוהדיה פלשו לכר הדשא וחלקם התעמת עם הארגנטינאי לאחר שהם קפצו עליו כדי לחגוג ולפי "מירור", הוא ניסה בתגובה לתקוף אותם. אחד מהם ניסה להלום בו כשעוזר המאמן מיקל ארטטה וכאמור הפזיותרפיסט הצליחו להפריד ביניהם. בסיטי ידרשו לדעת איך איפשרו לאוהדים להיכנס וטוענים שהשחקנים שלהם יכולים היו להיפגע וזו הייתה סכנת חיים. בנוסף, חלק מאוהדי וויגאן רצו להתעמת עם אוהדי סיטי ולצחוק עליהם.


יו"ר וויגאן, דייויד שארפ, הכחיש את הטענות של סיטי כשאמר: "זה לא היה דבר יפה לראות. כדורגל הוא דבר מרגש ולפעמים גורם לאוהדים לאבד את הראש. אני לא אוהב לראות דברים כאלה בסיום המשחק. זו תוצאה ענקית, אבל חייבים להישאר קלאסיים בכדורגל". אתמול חלק מאוהדי סיטי התעמתו עם סדרנים במגרש שעה ארוכה אחרי שהמשחק הסתיים.


בהתאחדות האנגלית לכדורגל התכנסו היום לדיון בנושא המהומה יחד עם נציגי שתי הקבוצות בניסיון להגיע לשורש העניין, ובסופו הודיעו לאגוארו שהוחלט לא להענישו על התקרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי