אמרי: מארסיי וריאל צריכות לשחק במגרש בו ניצחנו את כולן

ניימאר
ניימאר | AFP

מאמן פ.ס.ז' פנה לאוהדי הקבוצה לקראת מה שהוא הגדיר "משחקי קלאסיקו", בליגה הצרפתית, בגביע המקומי ובליגת האלופות: "הן לא יודעות מה יתייצב מולן. נתכונן אליהן כפי שלא התכוננו מעולם"

(גודל טקסט)
מאמן פאריס סן ז'רמן, אוניי אמרי, ספג הרבה מאוד ביקורות בתקופה האחרונה. קבוצתו אמנם דורסת את הליגה בדרך להחזרת תואר האליפות לעיר האורות, אבל בליגת האלופות היא איבדה יתרון ונכנעה 3:1 בברנבאו לריאל מדריד, תוצאה שעלולה להיות גדולה עליה לקראת הגומלין בשמינית הגמר.


בשל הנסיבות, החליט המאמן להסיר את הכפפות ובקריאה נרגשת לאוהדי הקבוצה ביקש מהם להתאחד לקראת שלושת המשחקים החשובים בשבועיים הקרובים: פ.ס.ז' תפגוש פעמיים את מארסיי, בליגה וברבע גמר הגביע, כמו כן תשחק בחוץ מול טרואה ובשישה במארס תארח את ריאל מדריד לאחד המשחקים היותר חמים שנזכה לראות השנה.




אמרי פנה לאוהדים באמצעות האתר הרשמי שלו, שם כתב בין השאר: "ברוב המשחקים של העונה הראינו שאנחנו יכולים לעשות את זה, בעיקר בפארק דה פראנס בו אנחנו מאוד חזקים. ניצחנו העונה את כל 17 המשחקים בבית. מארסיי וריאל מדריד יודעות שהן צריכות לשחק אצלנו, אבל מה שהן לא יודעות הוא מה יתייצב מולן".



בעיר האורות הסיפור יסתיים בצורה אחרת? רונאלדו וניימאר (Gettyimages)


עוד כתב אמרי לאוהדים: "אנחנו הולכים להתכונן לשני משחק הקלאסיקו האלו כפי שלא התכוננו מעולם. אנחנו בטוחים ומשוכנעים ביכולת שלנו. ניתן את המקסימום במשחקים האלה ולא נחשוב על העבר או ההווה. נחשוב אולי על ג'ורג' וואה, דויד ז'ינולה, ואלדו וקומבורה שכבשו במארס 1993 נגד מארסיי ומאז שפאריס סן ז'רמן נוסדה ניצחנו אותה 20 פעמים בבית. הכל עכשיו תלוי בנו". אגב, בעונת 1992/3 מארסיי זכתה באליפות, אבל התואר נלקח ממנה בגלל שערוריית שוחד של נשיאה ברנאר טאפי. רשת "קאנאל פלוס" ששידרה את המשחקים והייתה הספונסרית של הליגה סירבה להעניק את האליפות לפ.ס.ז' שהייתה שנייה בטבלה בטענה שזה ירגיז את צופי הטלוויזיה שלה מחוץ לפאריס.


אמרי הלוחמני ששינה לפתע פאזה כתב בנוסף: "אנחנו חושבים רק על הבית שלנו, על הפארק דה פראנס, ואנחנו הולכים להגן עליו בכל הכח וההתלהבות במשחקים ב-25 בפברואר וב-28 (שניהם נגד מארסיי) וב-6 במארס נגד ריאל. אלו שלושה תאריכים מצוינים כדי שנמשיך לכתוב את ההיסטוריה של פ.ס.ז'". מארסיי מדורגת בליגה שלישית, 13 נקודות מ פ.ס.ז' המוליכה, אבל רק נקודה ממונאקו השנייה. המשחק הראשון העונה בוולודרום הסתיים ב-2:2 עצבני.


מי שאולי הרגיז הבוקר את אוהדי פ.ס.ז' ובוודאי את נימאר הוא בהוקן סטפן, חלוץ שטרסבורג שהפסידה השבוע 5:2 לפ.ס.ז'. סטפן עקץ את ניימאר כאשר העלה בחשבון בטוויטר שלו תמונה בה נראה הברזילאי משתחווה לו במהלך המשחק.

#NewProfilePicpic.twitter.com/MFyVcurNYU

— Bahoken Stephane (@Bahoken1993) 20 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי