אינייסטה: "לא יהיה פשוט בגומלין". ואלוורדה: "זה הגיע לנו"

אינייסטה ומסי
אינייסטה ומסי | Gettyimages

קשר ברצלונה החמיא ליריבה אחרי ה-1:1 בלונדון: "אחת הקבוצות הטובות באירופה". המאמן אמר: "שלטנו מול אלופת אנגליה, אהבתי את צורת המשחק שלנו". וויליאן: "היינו צריכים לנצח". פברגאס: "עצובים, אבל הכל פתוח"

(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם לא ניצחה את צ'לסי מאז 2006, אך היא בהחלט יכולה להיות מרוצה לאחר שהערב (שלישי) היא כבשה שער חוץ יקר וסיימה ב-1:1 בלונדון. מוליכת הליגה הספרדית ניצלה מהפסד כשוויליאן, כובש השער עבור הבלוז, מצא את הקורה פעמיים. ליאו מסי כבש את שערו הראשון בקריירה מול היריבה האנגלית וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, אמר בסיום: "שלטנו במגרש מול אלופת אנגליה ובהחלט אהבתי את צורת המשחק. תיקו זו תוצאה טובה בחוץ. יש לצ'לסי את הכלים להדיח אותנו, אבל כבשנו פה גול חשוב. השער של מסי הגיע לאחר שתקפנו והיינו טובים יותר מהם בדקות האלה. אני משער שצ'לסי תשחק בצורה דומה להיום גם במשחק הגומלין. החלטנו ללכת על בטוח ולכן דמבלה, שהיה פצוע תקופה ארוכה, לא שיחק הערב".

אנדרס אינייסטה, שבישל בפעם ה-12 בקריירה בליגת האלופות לליאו מסי, ניתח: "ידעתי שיהיה לנו קשה כאן בלונדון. הצלחנו להבקיע בסופו של דבר, אך הגומלין יהיה בכלל לא פשוט. צ'לסי זו אחת הקבוצות הכי טובות ביבשת ובליגת האלופות את נענש על כל טעות".


אינייסטה מול וויליאן (Gettyimages)

וויליאן, שכבש ומצא את הקורה פעמיים, הסביר: "אני שמח שכבשתי, אך חבל לי שזו התוצאה. בארסה החזיקה יותר בכדור מאיתנו, אבל היינו מסוכנים והגיע לנו לנצח. המטרה היא לשחק בגומלין בדיוק באותה הדרך". חברו לקבוצה, ססק פברגאס, סיפר: "הגענו להרבה מצבים ושיחקנו טוב מאוד. ההופעה הייתה טובה והתוצאה לא, לכן אנחנו עצובים. אנחנו יכולים להתחרות מול בארסה והוכחנו את זה. הכל עדיין פתוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי