כאן חוסכים: יובנטוס ומילאן מנסות לצרף שחקנים שמסיימים חוזה

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | AFP

קבוצות הצמרת באיטליה מתכננות לחסוך בהוצאות לקראת עונת 2018/19. הביאנקונרי על סף סגירה עם אמרה ג'אן, הרוסונרי רוצים להחזיר את באלוטלי ולא שוללים את מכירתו של דונארומה עבור סכום עתק

(גודל טקסט)

הסוף להשקעות הענק בקבוצות הצמרת באיטליה? אחרי שבקיץ האחרון האיטלקיות השקיעו סכומי עתק, הוחלט כמדיניות בכמה קבוצות להתמקד ברכישת שחקנים שסיימו את החוזה שלהם וכך להימנע מתשלום של דמי ההעברה.

יובנטוס, למשל, כבר לפני מספר שבועות סיכמה עם קשר ליברפול אמרה ג'אן על הצטרפותו בקיץ ללא תמורה, כך מפורסם באיטליה ובאנגליה. אלופת איטליה גם רוצה את סטפן דה פריי מלאציו, שלפי הידיעות קרוב יותר למנצ'סטר יונייטד. יש שחקנים שיובה תצטרך לשלם עליהם, כמו ג'אקומו בונבנטורה ממילאן, שהמאמן מאסימיליאנו אלגרי ביקש מהנהלת הקבוצה לרכוש. מילאן שילמה 7 מיליון יורו על רכישתו של הקשר מאטאלנטה ב-2014 ומחירו נמצא בקו עלייה.

גם במילאן עצמה, שרכשה בקיץ האחרון שחקנים בסכום כולל של 210 מיליון יורו, החליטו לצמצם הוצאות. הבעלים הסיני של הקבוצה חשוד במרמה בארצו ובפיפ"א כבר פתחו בחקירה על עבירות בתחום הפייר פליי הפיננסי, ולכן המסקנה בשורות הרוסונרי היא לחפש שחקנים שיגיעו בחינם אחד מהם הוא מריו באלוטלי, שמציג יכולת טובה כבר שתי עונות בניס. ב"גאזטה" נכתב שהוא מחכה למסר ממילאן כדי לפתוח במו"מ לעונה הבאה, כשעל קבוצתו הבאה, מי שלא תהיה, יהיה לשלם לו עבור שכרו בלבד.


באלוטלי. ישוב ללבוש את מדי הרוסונרי בעונה הבאה? (AFP)

מילאן גם עשויה להכניס לקופתה מיליונים ממכירת השוער הצעיר ג'אנלואיג'י דונארומה. אם זה יקרה, מי שמועמד להחליפו הוא שוער נאפולי פפה ריינה שנתפס במילאן כשוער אמין שגם יהווה תחליף זול. ריינה מסיים את חוזהו בנאפולי בקיץ הקרוב ועשוי לעזוב אחרי שיגשים את חלומו לזכות עם נאפולי באליפות, בהנחה שהם ישמרו על הפסגה עד סיום העונה. סוכנו של דונארומה, מינו ראיולה, הוא גם סוכנו של באלוטלי ועל כן מעריכים בתקשורת בארץ המגף שעל אף הסכסוך המתוקשר עם ראיולה, זכר למו"מ על הארכת חוזהו של דונארומה בקיץ, יהיה ניתן לגשר על הפערים ולסכם עמו על צירוף באלוטלי.

גם בנאפולי חושבים על אותו תרגיל. במועדון עומדים להחתים את המגן הקרואטי חרבויה מיליץ', ששוחרר בחודש שעבר מאולימפיאקוס ובעונה שעברה שיחק בפיורנטינה. מיליץ' אמור לחתום על חוזה לארבעה חודשים ויגיע כגיבוי בסגל למגנים לאור הפציעה החוזרת של פאוזי גולאם. תהיה כמובן האופציה לחדש את החוזה לטווח ארוך בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי