צפו: ליברפול דרסה את ווסטהאם 1:4, האוהדים הניפו שלט חריג

שחקני לי
שחקני ליברפול חוגגים | AFP

הקבוצה של קלופ חצתה את רף 100 השערים בכל המסגרות, מוחמד סלאח עשה היסטוריה. אוהדי המפסידה הפגינו נגד ההנהלה: "עשיתם נזק יותר מאדולף היטלר". חמד לא שותף ב-1:4 של ברייטון על סוונזי

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך עם 1:1 מפתיע בין לסטר סיטי לסטוק. ליברפול שנמצאת בכושר התקפי מפחיד הביסה את ווסטהאם 1:4. תומר חמד שוב נותר ביציע וראה את חבריו מביסים את סוונזי בקרב תחתית. ברומיץ' בדרך לירידה אחרי הפסד ביתי. ברנלי וניוקאסל פספסו ניצחונות בדקות הסיום. 


לסטר – סטוק 1:1
תוצאה מאכזבת לשועלים, שלא הצליחו לנצח בפעם החמישית ברציפות בכל המסגרות. דווקא סטוק, שמדורגת לפני אחרונה בטבלה, עלתה ראשונה על לוח התוצאות בזכות שער של שאקירי בדקה ה-44. לסטר חזרה למשחק בדקה ה-70 הודות לשער עצמי של השוער, באטלנד, שדחק את הכדור לשער שלו. המארחת התרחקה משמעותית מהמקום השישי בו ניצבת ארסנל (עם עשר נקודות יותר) ועלתה למקום השביעי בטבלה באופן זמני כאשר היא מקדימה את ברנלי, לה משחק חסר, בזכות הפרש שערים עדיף.



ליברפול – ווסטהאם 1:4
השלישייה המובילה של האדומים הגיעה בשיאה למשחק וליברפול חגגה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, משחק שלישי ברציפות עם לפחות רביעייה והבחורה של קלופ חצתה את רף מאה השערים העונה בכל המסגרות. מוחמד סלאח בישל לאמרה צ'אן את הראשון (29) ואז הפך לשחקן הפרמיירליג הראשון בהיסטוריה שמבקיע 20 שערי ליגה ברגל שמאל בעונה (51). הבליץ נמשך עם שער של רוברטו פירמינו מבישול של צ'אן אחרי שש דקות. מיקאיל אנטוניו צימק (59), אבל המילה האחרונה הייתה של סאדיו מאנה שבדקה ה-77 קבע 1:4 גדול לאדומים. במהלך המשחק הניפו האוהדים שלט חריג נגד הבעלים והנהלת הקבוצה: "עשיתם נזק לאזור המזרחי של לונדון יותר מאדולף היטלר, החוצה, החוצה".


השלט החריג של אוהדי ווסטהאם (טוויטר)
השלט החריג של אוהדי ווסטהאם (טוויטר)

goals for the season. pic.twitter.com/lgVEyw8pVM

— Liverpool FC (@LFC) 24 בפברואר 2018


ברייטון – סוונזי 1:4
תומר חמד שוב לא נכלל בסגל, בירם כיאל נכנס בתוספת הזמן, אבל השחפים הסתדרו נהדר והשיגו תוצאה שמקרבת אותם להישרדות. גלן מארי היה האיש של כריס יוטון במשחק. הוא הבקיע בפנדל בדקה ה-18, הכפיל בדקה ה-69 וארבע דקות מאוחר יותר אנתוני קנוקארט עשה 0:3. שער עצמי של לואיס דאנק (רביעי העונה!) לא עזר לברבורים ששבו אל מתחת לקו האדום. יורגן לוקאדיה, שהחליף את מארי, הבקיע שער בבכורה שלו בפרמיירליג בתוספת הזמן.


בורנמות' – ניוקאסל 2:2
צמד של דווייט גייל שקבע יתרון כפול למגפייז לא עזר להם להשיג ניצחון חוץ. החלוץ כבש בדקות 17 ו-45, אבל אדם סמית' (80) ודן דוסלינג (89) קבעו שוויון. ניוקאסל רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום ולזכותה שלוש תוצאות תיקו מארבעת המשחקים האחרונים. 


תוצאות נוספות:
ברנלי – סאות'המפטון 1:1
לברנלי: אשלי בארנס 67, לסאות'המפטון: מנולו גביאדיני 90

ווסט ברומיץ' – האדרספילד 2:1
לברומיץ': קרייג דוסון 64, להאדרספילד: רג'יב ואן לה פארה 47, סטיב מוני 56


ווטפורד – אברטון 0:1

לווטפורד: טרוי דיני 79 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי