רונאלדו: אהיה מאושר אם אזכה בעוד 2-3 'כדורי זהב'

כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות
כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות | AFP

הכוכב של ריאל מדריד התראיין בברזיל: "לא חלמתי שאזכה ב-5 כדורים, אם הייתי צריך לסיים את הקריירה עכשיו הייתי סופר מאושר מזה", "כבר מגיל קטן ידעתי שאני ילד מיוחד, לא נותרו לי עוד חלומות להגשים". צפו

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו הצהיר שהוא לא מתכוון לוותר על זכייה שישית בכדור הזהב. אחרי פתיחה רעה של העונה מתחילת 2018, כוכב ריאל מדריד מדורג שלישי בכיבוש שערים באירופה בליגות הגדולות ובתקופה האחרונה חזר לעצמו.


בראיון לערוץ "יו טיוב" הברזילאי אמר הפנומן הפורטוגלי שהוא מרוצה ממה שהשיג עד כה בקריירה, אבל יש לו רעב להצלחות נוספות ביניהן זכייה בתואר "כדור הזהב". הוא גם התייחס למונדיאל הקרוב והסיכויים של פורטוגל לזכות בתואר והציב את ספרד בין המועמדות המובילות לזכייה.



זכיות בכדור הזהב
: "מעולם לא חלמתי שאזכה בחמישה כדורים ואם הייתי צריך לסיים את הקריירה שלי כעת הייתי סופר מאושר בזכיות שלי. כעת אני מרגיש שאם אזכה בעוד שניים-שלושה תארים כאלה אהיה עוד יותר מאושר, אבל גם אם לא אזכה באף תואר אז לא נורא. כבר זכיתי בחמישה. יש לי עדיין את הביטחון והכוח להילחם לזכות שוב בתואר הזה. תלוי בתארים שנזכה בהם השנה. איך השנה תסתיים ומה יהיה בגביע העולמי".


החלום על כדור הזהב כילד: "ידעתי שאני ילד מיוחד. הייתי באותו גיל כמו החברים שלי, אבל הרגשתי שאני טוב מהם בגלל שעשיתי דברים על כר הדשא שהם לא יכלו לעשות, אבל לזכות בכדור הזהב קשה מאוד כשאתה משחק בספורטינג ליסבון ומנצ'סטר יונייטד שהן קבוצות טובות. משם הרגשתי שאני עובר לקבוצה עם השחקנים הכי טובים בעולם סביבי ועדיין אני יכול להתבלט. אז התחלתי באמת להאמין שאני יכול לזכות בתואר. תמיד הייתה לי מטרה להיות כדורגלן מקצוען ולשחק בנבחרת פורטוגל. אז הגיבורים שלי היו רוי קוסטה, פרננדו קאוטו, פיגו. תמיד ראיתי אותם לנגד עיניי כמטרה שלי".


Gostei de um vídeo @YouTubehttps://t.co/tWKuOnoBp4 RONALDO E FRED, O GRANDE ENCONTRO

— gabriel (@gabrieis_) February 26, 2018


המונדיאל: "אנחנו (פורטוגל) לא הפייבוריטים. אני חייב להיות כן. יש נבחרות חזקות מאיתנו כמו ברזיל, ספרד, גרמניה וארגנטינה, אבל בכדורגל הכל אפשרי. ננסה להתגבר על שלב הבתים (אירן, מרוקו וספרד) ולעלות לנוקאאוט ואז נראה. המטרה העיקרית היא לעלות משלב הבתים לשמינית הגמר".


חלומות נוספים להגשים: "אם לומר את האמת אני חושב שאין לי יותר. השגתי את כל מה שחלמתי עליו".


רונאלדו עם כדור הזהב (gettyimages)
רונאלדו עם כדור הזהב (gettyimages)


הובי: "בבית אני לא רואה כדורגל. זה באמת מוזר מאוד. רק כשאני רואה חבר שלי משחק באיזה קבוצה או שיש משחק טוב או דרבי. אני מנסה לראות דברים אחרים כמו סרטים, סדרות טלוויזיה, סרטי דוקו כי אתה לומד מהם הרבה. הופעות של זמרים. אני אוהב לעשות טיולים ולטוס בסוף שבוע פנוי לפאריס, לונדון, פורטוגל".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי