אופ"א שינתה את השעות ואת שיטת השריונים בצ'מפיונס

גביע ליגת האלופות
גביע ליגת האלופות | Gettyimages

המשחקים הוזזו מ-21:45 ל-19:55 ו-22:00, 26 קבוצות יעלו אוטומטית לשלב הבתים ורק שש יעלו מהמוקדמות. וגם: איך הצ'כים עשויים להתברג והצרפתים לגדול ומה ההשפעה על הנציגות הישראליות

(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה היום (שלישי) באופן רשמי על מספר שינויים שיכנסו לתוקף כבר בעונת המשחקים 2018/19 בליגת האלופות ובליגה האירופית.

העדכון המשמעותי הוא הזזת שעות המשחקים מ-21:45 לשני זמנים שונים: 19:55 ו-22:00. כמו כן הוכרז על שינוי מוחלט בחלוקת הכרטיסים האוטומטיים לשני המפעלים.

26 קבוצות יבטיחו באופן אוטומטי את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות – ארבע קבוצות מכל אחת מארבע הליגות הבכירות (אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה), שתיים מצרפת, שתיים מרוסיה, והאלופות של פורטוגל, טורקיה, בלגיה ואוקראינה. שתי קבוצות נוספות שישתתפו במפעל הבכיר יהיו הזוכות בליגת האלופות ובליגה האירופית.

אם הזוכה בליגת האלופות תיכלל ממילא ברשימה דרך מיקומה בליגה, אזי הצ'כים שמדורגים במקום ה-11 באירופה יזכו בכרטיס. אם הזוכה בליגה האירופית תהיה קבוצה שמקומה מובטח דרך הליגה שלה ממילא, הרי שצרפת תקבל נציגה שלישית אוטומטית בגמר.  רק שש קבוצות יעלו דרך המוקדמות, בניגוד לעשר בעונות האחרונות.

שתי קבוצות נוספות מארבע הליגות הבכירות יעפילו באופן אוטומטי לליגה האירופית ולא יצטרכו לעבור דרך שלבי המוקדמות. בנוסף, כל קבוצה שתודח בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות תרד למוקדמות הליגה האירופית. קבוצה שתודח בסיבוב השלישי או בפלייאוף תעבור אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית. השינויים הללו מגדילים את סיכוייהם של הנציגות הישראליות להשתתף בשלב הבתים של המפעל המשני.

שינויים גם בליגה האירופית (gettyimages)
שינויים גם בליגה האירופית (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי