רופא נבחרת ברזיל: ניימאר סובל גם משבר באצבע, ישוב ביוני

ניימאר
ניימאר | AFP

חלוץ פאריס סן ז'רמן, שינותח בסוף השבוע, הגיב לראשונה על פציעתו באמצעות האינסטגרם. אל חלאיפי מקווה לראות את הברזילאי למרות הכל ברבע גמר האלופות: "ברור שאנחנו מאמינים שנעבור את ריאל מדריד"

(גודל טקסט)
אחרי שנודע כי ניימאר ייעדר כחודשיים לכל הפחות ולמעשה ישוב העונה אם בכלל רק לסיומה, עשויה להיות עד אז לפרוטוקול בלבד עבור פאריס סן ז'רמן, הכוכב הברזילאי הגיב לראשונה על פציעתו בקרסול באמצעות האינסטגרם.


כוכב פ.ס.ז' שואב עידוד ממייקל ג'ורדן והשתמש במשפט מפורסם של כדורסלן העבר: "מחסומים לא יכולים לעצור אותך. אם אתה מוצא לפניך חומה אל תתייאש. תמצא דרך איך לטפס עליה". ביום רביעי הקרוב, כידוע, תארח סגנית אלופת צרפת את ריאל מדריד אחרי 3:1 במשחק הראשון בברנבאו בשמינית גמר ליגת האלופות.




אתמול פ.ס.ז' ניצחה את מארסיי 0:3 בשמינית גמר הגביע הצרפתי, תוצאה זהה למשחק הליגה האחרון בין הצדדים בו נפצע ניימאר, ולאחר מכן נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי הביע תקווה שניימאר יהיה בכל זאת כשיר לרבע גמר האלופות, אם הקבוצה תעבור את ריאל מדריד. "ההחלטה של ניימאר לעבור ניתוח היא ההחלטה הכי טובה עבור השחקן והתקבלה על ידו, על ידי המועדון ועל ידי נבחרת ברזיל. לא יכולנו לקחת סיכון לדחות את הניתוח למועד אחר. אנחנו לא רוצים לבזבז זמן ומקווים שיהיה כשיר לרבע הגמר".


לפי הדיווחים בברזיל, ניימאר ינותח שם בסוף השבוע ומקסוול הברזילאי, מהנהלת הקבוצה, ילווה אותו מטעם פ.ס.ז'. הוא טס לשם אתמול (רביעי) וינותח על ידי רודריגו לאסמר. הוא ישהה בברזיל לפחות עד יום הולדתה של אחותו רפאלה ב-11 במארס – דבר שהפך למנהג קבוע, הרי שגם כשהיה כשיר בשנים קודמות החמיץ משחקים בתאריך הנ"ל (גם אם לא היה מושעה ו/או פצוע) ודאג לבלות במחיצתה ביום הולדתה.

 

"Obstáculos não devem te impedir. Se você encontrar uma parede, não desista. Descubra como escalá-la."

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



לפי הרופאים ניימאר יחזור רק במאי לכשירות מלאה, רופאו אף טוען שהוא סובל בנוסף משבר באצבע ועל כן לא ישוב לפני סוף חודש מאי, כך שהתקווה של אל חלאיפי יכולה להישאר על הנייר בלבד. הוא הוסיף אחרי המשחק: "אני לא כועס על מה שקרה לנו עם ניימאר. אתם הכתבים תמיד מחפשים את השלילי. אנחנו נשארים חזקים. אני מודה לאבא של ניימאר שיישאר איתנו עד אחרי המשחק עם ריאל מדריד. הוא תמיד היה ג'נטלמן. הוא נמצא שם עבור בנו ועבור המועדון. אנחנו משפחה אחת גדולה ונתמוך בניימאר. ברור שאנחנו מאמינים שנעבור את ריאל, אחרת לא היה טעם לעלות למשחק הגומלין".


מי שעוד בספק לגומלין מול ריאל מדריד הוא קיליאן אמבפה הצעיר, שנפגע אתמול ברבע הגמר מול מארסיי. המאמן אוניי אמרי מקווה שהפגיעה לא חמורה: "הוא נפגע בקרסול וביקש שלא לשחק במחצית השנייה. אני מקווה שלא קרה לו שום דבר". בפ.ס.ז' שאבו עידוד מכך שאנחל די מאריה, שצפוי לעלות במקום ניימאר למשחק מול ריאל מדריד, הצטיין אתמול מול מארסיי וכבש צמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי