"המטרה של זהבי היא להפוך לאגדה. החלוץ הכי טוב בסין"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי שכבש שלושער ובישל ב-4:5 המטורף של ר.פ בדרבי של גוואנגז'ו, זכה לשבחים בתקשורת המקומית: "הוא גורם לאוהדי האלופה לשנוא אותו עד לשד עצמותיהם. איך יכול להיות שזהבי תמיד מצטיין בדרבי?"

(גודל טקסט)
יום אחרי הניצחון הענק של גוואנגז'ו R F על היריבה אבגרנדה, 4:5 בשחק שנכנס להיסטוריה בסין, מנסים בקבוצה השנייה של העיר להישאר עם הרגליים על הקרקע תוך כדי הרעפת שבחים על ערן זהבי – הכוכב שכבש שלושער ובישל ועליו נכתב שהוא ממשיך להקדים את כל כוכבי הליגה שנרכשים בכסף ענק ולא מצליחים לספק את הסחורה.


האתר "ג'ינגז'י" הבהיר כי זהבי הוא לא רק מלך השערים של משחקי הדרבי בגוואנגז'ו, אחרי שהבקיע 12 שערים בשמונה משחקים בעונה וחצי שהוא נמצא במועדון (כולל בגביע). "זהבי הפך לאויב מספר אחד של אברגרנדה בליגה ובגביע", נכתב בסין. "הוא הצדיק כבר במשחק הראשון של העונה את התואר של ה-MVP בו זכה בעונה שעברה. הוא הראה עד כמה הוא טוב כבר במחזור הראשון. ל-R F יש את החלוץ הכי טוב בליגה ואי אפשר לזלזל בה".




רועי תדמור, שעוקב אחרי התקשורת הסינית בטוויט,  צייץ עוד כמה תגובות: "זהבי הוכיח שלעובד מצטיין מגיעה העלאה. הוא גורם לאוהדי האלופה לשנוא אותו עד לשד עצמותיהם. איך יכול להיות שזהבי תמיד מצטיין בדרבי? הוא בעצמו לא מבין. R F עסקה כל החורף בהארכת החוזה של הישראלי, שהסכים להישאר לאחר שהסמנכ"ל נתן לו מטרה חדשה – להפוך לאגדה". כך נכתב בעיתוני העיר.

#רפ_היום_שאחרי (1/2)
"זהבי הוכיח שלעובד מצטיין מגיעה העלאה"
"גורם לאוהדי האלופה לשנוא אותו עד לשד עצמותיהם"
"איך יכול להיות שזהבי תמיד מצטיין בדרבי? הוא בעצמו לא מבין"
"ר&פ עסקה כל החורף בהארכת החוזה של הישראלי, הסכים לאחר שהסמנכ"ל נתן לו מטרה חדשה – להפוך לאגדה" pic.twitter.com/3OU7cJfxyZ

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) March 3, 2018

העיתון "דיילי גוואנגז'ו" החמיא לדראגן סטויקוביץ', מאמנו של זהבי: "הוא הצליח לשדרג את הקבוצה בעזרת טקטיקה של כדורגל התקפי. הכדור עובר במהירות מההגנה להתקפה וכך הקבוצה שלו יותר יעילה וכל זאת למרות שלא התחזק בהשוואה לעונה שעברה ואפילו נחלש". מי שסופג ביקורת הוא פאביו קנאברו, מאמן המנוצחת: "קנאברו היה הלוזר העיקרי במשחק. מדהים שהחלק החזק של אבגרנדה בקישור נחלש ונכנע לשחקנים כמו ג'וניור אורסו. הקבוצה לא חידשה מספיק את הסגל שלה והוא נראה כעת זקן ועייף. הפערים בין ההגנה להתקפה של אבגרנדה היו גדולים מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי