מאמן בורוסיה דורטמונד: מואנס דאבור שחקן חזק מאוד

דאבור
דאבור | מסך

שטוגר החמיא לישראלי של זלצבורג לפני השמינית בליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט3). 88 אחוז מאוהדי ארסנל דורשים לפטר את ונגר באופן מיידי, קרע בחדר ההלבשה לפני מפגש הענקיות מול מילאן (20:00, ספורט2)

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר הליגה האירופית שייצא לדרך מחר (חמישי) הוא אחד המשובחים והמרתקים שסיפק המפעל המשני של היבשת. מילאן תפגוש את ארסנל במשחק המרכזי, בורוסיה דורטמונד תתמודד עם זלצבורג של מונאס דאבור הלוהט ואתלטיקו מדריד תפגוש את לוקומטיב מוסקבה.

מילאן – ארסנל (20:00, ספורט2)
ארסן ונגר יודע שרק זכייה בליגה האירופית יכולה להציל לו את הג'וב. בשביל כך הוא יצטרך להרים את שחקניו אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות והתרחקות מהרביעייה הראשונה בפרמייר-ליג. בסקר שנערך בקרב ארגון האוהדים הבכיר של ארסנל 88 אחוז הביעו את רצונם לפטר את המאמן כבר עכשיו והם אף מתכוונים להיפגש עם המנכ"ל איבן גאזידיס כדי לפעול בעניין.

בתוך כך, הידיעות על בעיות בחדר ההלבשה של התותחנים נמשכות. "טיימס" טוען שהשחקנים מקנאים במשכורות הגבוהות שמרוויחים מסוט אוזיל (350 אלף ליש"ט לשבוע), הנריק מחיטריאן (200) ופייר אמריק אובמיאנג (180) וטוענים שמבנה המשכורות המאוזן הופר. זו גם הסיבה שארון ראמזי וג'ק ווילשייר עדיין לא חתמו על חוזה חדש. "אין שום קרע בחדר ההלבשה. לא הכרתי את הסיפורים האלה לפני ששאלתם אותי. אנחנו יודעים רק שאנחנו צריכים להשיג תוצאות הרבה יותר מאלה שהשגנו", הכחיש דני וולבק את השמועות. החלוץ צפוי לפתוח בחוד בעקבות הפציעה של אלכסנדר לקאזט והעובדה שאובמיאנג לא רשום למפעל. הקטור ביירין פצוע ולא ישחק, ארון ראמזי עשוי לחזור ל-11.

מהעבר השני, מילאן מגיעה למשחק בכושר מעולה לאחר ששמרה על רשת נקייה בששת משחקיה האחרונים. הרוסונרי לא שיחקו ביום ראשון נגד אינטר בעקבות מותו של דוידה אסטורי והם מגיעים לאחר פגרה ארוכה באופן יחסי. כוכב העבר של הקבוצה אנדריי שבצ'נקו החמיא למאמן ג'נארו גאטוסו בראיון ל"גאזטה דלו ספורט": "הוא שינה את פניה של מילאן ונתן לשחקנים זהות וסוג של שייכות. הוא רוצה שהם יהיו אגרסיביים ותחרותיים".

ג'נארו גאטוסו. החזיר את הזהות (gettyimages)
ג'נארו גאטוסו. החזיר את הזהות (gettyimages)

לרשותו של גאטוסו עומד סגל מלא בלי פציעות וה-11 שאמורים היו לעלות בדרבי צפויים לפתוח. "כולנו הושפענו ממותו של דוידה אסטורי שהיה שחקן גדול על המגרש ומחוצה לו. ארסנל אולי במשבר, אבל יש לה שחקנים מצוינים שכבשו השנה במפעל 18 שערים. יש לנו כבוד גדול אליהם וגם נצטרך להיות בשיאנו", אמר. הקבוצות נפגשו בעבר שש פעמים והמאזן עומד על שני ניצחונות לכל אחת ושתי תוצאות תיקו, מילאן כבשה שישה שערים, ארסנל הסתפקה בחמישה.

מונאס דאבור. מחמאות גדולות (צילום מסך)
דאבור עם חבריו לקבוצה לפני ההמראה לגרמניה. מחמאות גדולות (צילום מסך)

בורוסיה דורטמונד – זלצבורג (20:00, ספורט3)
16 שערי ליגה ושישה באירופה יש העונה למואנס דאבור, מחר הוא יקבל הזדמנות מצוינת להרשים את קבוצות הבונדסליגה כשזלצבורג שלו תפגוש את בורוסיה דורטמונד. למרות הדיבורים על התעניינות מצד סביליה ומספר קבוצות נוספות, במועדון האוסטרי טענו בימים האחרונים שלא התקבלה שום הצעה רשמית. פטר שטוגר, מאמן דורטמונד, החמיא לישראלי: "דאבור הוא שחקן חזק מאוד". אם החלוץ יקבל כרטיס צהוב הוא ייעדר מהגומלין.

הקבוצה האוסטרית עוד לא הפסידה העונה באירופה והיא כבר עם 17 משחקים רצופים ללא הפסד באירופה. מישי בטשואי צפוי לשחק אצל הגרמנים, כמו גם יוליאן וייגל שחוזר מהשעיה. דורטמונד לא הפסידה בעשרת משחקיה האחרונים, אך סיימה שישה מהם בתיקו, כולל תוצאת 1:1 בכל שלושת המשחקים האחרונים.

ביבראס נאתכו. משוכה קשה (AFP)
ביבראס נאתכו. משוכה קשה (AFP)

צסק"א מוסקבה – ליון (22:00, ספורט1)
למרות שליון לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ניצחה רק פעמיים בשבעת המשחקים האחרונים וגם תחסר את הכוכב הפצוע, נביל פקיר, מצפה משוכה לא קשה בכלל לביבראס נאתכו וחבריו. הרוסים, שכבר איבדו סיכוי לזכות באליפות רוסיה, לא ספגו בשלושת משחקיה ב-2018, אך יחסרו את וסילי ברזוצקי המושעה.

דייגו סימאונה. פייבוריט לזכייה (AFP)
דייגו סימאונה. פייבוריט לזכייה (AFP)

אתלטיקו מדריד – לוקומוטיב מוסקבה (20:00, שידור משולב בספורט1)
משרדי ההימורים הציבו את אתלטיקו כמועמדת מובילה לזכייה בתואר בגמר שיתקיים בליון ב-16 במאי. הקולצ'ונרוס ניצחו חמישה משחקים רצופים באירופה בבית ולא ספגו שער. לוקומוטיב לא ניצחה שישה משחקים רצופים על אדמת ספרד ונראה שהרצף יימשך.

צ'ירו אימובילה. סקורר (AFP)
צ'ירו אימובילה. סקורר (AFP)

לאציו – דינמו קייב (22:05, ספורט1)
שתי הקבוצות נפגשו ב-1999, כשלאציו ניצחה פעמיים. הביאנקוצ'לסטי מגלים יכולת טובה העונה במפעל ובמשחק האחרון באירופה הביסו 1:5 את סטיאווה בוקרשט בזכות שלושער של צ'ירו אימובילה. במשחק הליגה האחרון הקבוצה של סימונה אינזאגי הפסידה 1:0 ליובנטוס ממש בשניות הסיום. 


משחקים נוספים

מארסיי – אתלטיק בילבאו (22:00, ספורט2)
לייפציג – זניט סנט פטרסבורג (22:00, ספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי