מהפכה בפ.ס.ז': אמרי, שחקנים בכירים והג'נרל מנג'ר יעזבו

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

כלי התקשורת בצרפת טוענים שאל חאליפי מתכנן חריש עמוק אחרי הכישלון באלופות. אלבס לא יישאר, גם קבאני, וראטי ודי מריה על הכוונת. סוכנו של אנטוניו קונטה יגיע בשבוע הבא לפאריס

(גודל טקסט)
הדיווחים והשמועות על פיטוריו המתקרבים של אונאי אמרי ממשיכים לזרום מצרפת. לפי דיווחים בצרפת פאריס סן ז'רמן יצרה קשר עם מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה והזמינה את סוכנו פדריקו פסטורלה לשיחות בפאריס בשבוע הבא.


לפי "ל'אקיפ" ראשי הקבוצה מעיר האורות יצרו קשר עם אחיו של המאמן ג'אנלוקה, שמנהל את ענייניו. בתוך כך פורסם שאם אמרי יפוטר עוד לפני סיום העונה, עוזרו זומאנה קמארה או המנהל המקצועי מקסוול יעמדו על הקווים עד סיום העונה.



על פי הפרסומים קונטה בטוח שהוא יכול להעמיד קבוצה שתהיה יעילה יותר ותעפיל לשלבים גבוהים יותר בליגת האלופות. אבל בצרפת מתחו ביקורת על סגנון המשחק של המאמן האיטלקי ושחקן העבר אריק די מקו אמר ל"רדיו מונטה קרלו": "אני לא רואה שקונטה מתאים לפ.ס.ז' שהיא קבוצה התקפית בראש ובראשונה. הוא לא עלה עם אף חלוץ בהפסד של צ'לסי לסיטי והקבוצה שלו לא בעטה אפילו פעם אחת לשער".


בניגוד לדברים, "אס" הספרדי פרסם הבוקר שנשיא המועדון נאסר אל חלאיפי מכוון לשמות גדולים יותר בכדורגל האירופי. הבעלים סבור שיש לו קבוצה מעולה עם השחקנים הכי טובים באירופה, וחסר לו רק מאמן קשוח שיעשה סדר בחדר ההלבשה. הוא נקרע בין רצונו לראות את ז'וזה מוריניו שהאריך רק כעת חוזה במנצ'סטר יונייטד לבין דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד. אל חלאיפי סבור שרק אחד משניהם יכול לקחת את פ.ס.ז' לשלב הבא. אופציה נוספת היא להחזיר את קרלו אנצ'לוטי שאימן את הקבוצה בעבר, אבל זו אופציה רחוקה.


קונטה ומוריניו (gettyimages)
קונטה ומוריניו (gettyimages)


אחד המאמנים שהוזכרו הוא מאוריסיו פוצ'טינו ששיחק בעבר בפאריס סן ז'רמן ומכיר היטב את הקבוצה. במועדון הצרפתי התרשמו מהכדורגל ההתקפי שהנהיג בטוטנהאם, אבל אולי ההדחה על ידי יובנטוס בוומבלי מליגת האלופות תשכנע את אל חלאיפי שפוצ'טינו עוד לא האדם הנכון לתפקיד. אולי לא כרגע.


לפי "לה פריזיאן" יהיו שינויים לא רק בתפקיד המאמן, אלא גם בסגל השחקנים ואולי גם בתפקיד המנהל הספורטיבי. מי שעשויים לעזוב הם דני אלבס שאכזב במפגשים הגדולים וכן שחקני ההגנה יורי ולייבין קורזאווה שלא מוערכים. פ.ס.ז' עשויה לנסות להתחדש ולוותר על כמה מסמלי הקבוצה בעבר ובהם אדינסון קאבני, מרקו וראטי ואנחל די מריה שאכזבו גם הם ברגע האמת.


לפי הפרסומים בצרפת אל חאליפי לא מרוצה מעבודתו של המנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה שקיבל ממנו יד חופשית ולא הצליח לבנות קבוצה שתגיע לטופ האירופי, וגם לא פתר בצורה טובה את העימות בין קבאני לניימאר.



« LA PISTE CONTE »#PSG (L'Équipe) pic.twitter.com/ORR5VzY9tS

— PSG Society (@PSGsociety) March 8, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי