האליפות באנגליה הוכרעה כבר, אבל המשחק מחר ראש בראש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול במפגש ה-200 ביניהם מעורר סקרנות גדולה כמו תמיד. בעיקר, זה יכול להיות גם קרב על המקום השני והמפסידה תסתכן באיבוד כרטיס אפשרי לליגת האלופות (14:30, שידור ישיר בספורט1). לקראת המשחק ב"אולד טראפורד" התראיין דיאן לוברן ל"מירור" והאשים את ז'וזה מוריניו שהוא יחנה שוב את האוטובוס שלו מול חלוצי ליברפול כפי שעשה במשחק הראשון שהסתיים ב-0:0 מאכזב.
לוברן אמר: "הם הגנו נגדנו עמוק בשטח שלנו במשחק באנפילד ואני מאמין שיעשו זאת שוב בבית. הם זקוקים לנקודות, אבל נקודה מול ליברפול תהיה טובה עבורם. אנחנו לעולם לא יכולים לשחק בסטייל המשחק הזה. אנחנו נשחק כמו בכל משחק. יונייטד אולי לא בשיא היכולת כיום, אבל הם יודעים לנצח גם בצורה מכוערת כמו מול קריסטל פאלאס אחרי שפיגרו 2:0 ונמניה מאטיץ' כבש שער ניצחון 2:3. זה בטוח הולך להיות משחק קשה ולשתי הקבוצות הכי חשובות הנקודות". ליברפול נמצאת כרגע במקום השלישי עם שתי נקודות פחות מיונייטד ושתיים יותר מטוטנהאם הרביעית. היא מקדימה את צ'לסי החמישית בשבע נקודות".
בשלושת המשחקים האחרונים של ליברפול היא לא ספגה שערים, אבל לוברן דיבר גם על הימים הקשים שעבר בליברפול אחרי שאוהדים איימו על חייו ועל חיי אישתו וילדיו וביתו נפרץ: "אנשים דורשים ממני להשתפר ואני עושה את כל המאמצים, אבל זה נורא כשמאיימים עליך ובעיקר כשגנבים פרצו לביתי כשהייתי במשחק נגד מריבור בליגת האלופות, אבל לא שיחקתי. אישתי וילדיי היו בבית. זה היה מאוד מפחיד. כולנו בני אנוש". במשחק מול טוטנהאם בו הפסידה ליברפול 4:1 בוומבלי הוא הוחלף אחרי חצי שעה והיה נראה שהקריירה שלו בסכנה. אוהדים איימו עליו שלא ישחק יותר בקבוצה ועשרה ימים לאחר מכן ביתו נפרץ. הוא חווה דבר דומה בזאגרב בשנה שעברה כשהיה בחופשה עם ילדיו והבית נפרץ. "מה חושבים שיש לי בבית? זהב? אין לי כלום", אמר.

כשוירג'יל ואן דייק הגיע לקבוצה סברו כולם שיחליף את לוברן, אבל הקרואטי חזר לשחק את הכדורגל הטוב שלו מימי סאות'המפטון ואמר ל"מירור": "היו כאלה שמתחו עלי ביקורת, אבל גם קיבלתי המון עזרה מיורגן קלופ ושחקני הקבוצה. אני לא מכיר שחקן שלא עושה טעויות, בעיקר שחקני הגנה. שיתוף הפעולה שלי עם ואן דייק מצוין ואני מאמין שזה רק יילך וישתפר".
מוחמד סלאח שלא פתח ב-0:0 נגד פורטו צפוי לחזור להרכב באולד טראפורד ויהיה האיום העיקרי על השדים האדומים. הוא כבש העונה 32 שערים בכל המסגרות ומוריניו יצטרך לסגור בעיקר אותו. זו תהיה הפעם התשיעית שקלופ ומוריניו נפגשים, כאשר קלופ מוביל 1:3 בנצחונות ו-4 משחקים הסתיימו בתיקו עוד מימי המשחקים בין ריאל מדריד ודורטמונד.
ליברפול תצטרך להיזהר מרומלו לוקאקו, שכבש סוף סוף נגד אחת מהגדולות בניצחון 1:2 על צ'לסי. לוקאקו כבש העונה 23 שערים בכל המסגרות והוא מעיד על עצמו: "מוריניו מחזיק ממני הסרג'נט שלו על כר הדשא למרות שבדרך כלל עושים את זה שחקני הקישור. קצב העבודה שלי הוא מה שמוריניו אוהב ולא רק השערים. הוא יודע שהוא יכול לסמוך עלי כי הקבוצה קודמת עבורי לכל דבר אחר. תמיד רציתי לזכות בתארים, אבל התשוקה הזאת גדלה אחרי שהגעתי ליונייטד".
הנהלת מנצ'סטר יונייטד תומכת ביחס של מוריניו לפוגבה שספסל אותו לכמה משחקים לאחרונה והזהירה שאם שחקנים לא יעמדו ביכולת שציפו מהם יימכרו אותם. הם נתנו כדוגמה את העובדה שדיוויד בקהאם ויאפ סתאם נמכרו בעידן של אלכס פרגוסון כשלא עמדו בדרישות.
ה"סאן" פרסם שהארי קיין נשבע להישאר עוד עונה בטוטנהאם, ומנצ'סטר יונייטד החליטה בינתיים רוצה את שני שחקני ההגנה של טוטנהאם, דני רוז שאיבד את מקומו בהרכב והבלם הבלגי טובי אלדרווירלד שדורש שכר של 140 אלף ליש"ט לחודש. קיין רוצה להוביל את התרנגולים בעונה הראשונה באיצטדיון החדש ולהצליח איתה בשנה הבאה בהשגת תואר.
בליברפול ג'ורדן הנדרסון נפצע מול פורטו וסובל מרגל עץ, אבל קלופ אופטימי באשר ליכולתו לשחק. ביונייטד אריק באיי הבלם צפוי לפתוח לראשונה מאז נובמבר במקום ויקטור לינדולף. לוק שואו עשוי לפתוח בהרכב כמגן אם כי אשלי יאנג עשוי להמשיך לשחק בעמדה. מרכוס ראשפורד, ג'סי לינגארד וחואן מאטה נאבקים על מקום ב-11.
צ'לסי - קריסטל פאלאס (19:30, שידור ישיר בספורט1)
צ'לסי תפגוש בשבוע הקרוב את ברצלונה למשחק על העונה האירופית שלה, אבל עוד קודם לכן היא צריכה לצאת מהבוץ בליגה. קריסטל פאלאס בבית היא היריבה הטובה ביותר שהבלוז יכלו לבקש, כשהאורחים מגיעים לאחר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון והתדרדרו מתחת לקו האדום.
בתוך כך פרסם ה"דיילי מירור" שאלופת אנגליה מעוניינת בסלאבישה יוקאנוביץ'. אקס מכבי תל אביב, שמאמן כרגע את פולהאם והיו דיווחים שגם אתלטיקו מדריד במעקב אחריו, הוא כרגע המועמד המוביל להחליף את אנטוניו קונטה בסוף העונה, כך על פי העיתון האנגלי.
שאר המשחקים (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1):
אברטון – ברייטון
האדרספילד – סוונזי
ניוקאסל - סאות'המפטון
ווסט ברומיץ' – לסטר
ווסטהאם - ברנלי