רשמית: ארתור חתם בברצלונה תמורת 30 מיליון יורו

ארתור
ארתור | טוויטר

הקטלאנים הגיעו לסיכום עם גרמיו על מעברו של הכוכב הברזילאי, 9 מיליון יורו נוספים עשויים להגיע כבונוסים. ואלוורדה החמיא לדמבלה אחרי ה-0:2 על מלאגה. ראקיטיץ': "אם זה היה תלוי בי הייתי מחזיר את ניימאר"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: ברצלונה הודיעה היום (ראשון) שהגיעה לסיכום עם גרמיו על מעברו של ארתור תמורת 30 מיליון יורו + 9 מיליון יורו נוספים שעשויים להגיע כבונוסים. בחוזה נסגרה האופציה לפיה הקשר הברזילאי עשוי להגיע כבר בקיץ 2018.


כזכור, מוליכת הליגה הספרדית התעניינה תקופה ארוכה בקשר המוכשר והעניין עלה לתודעה בדצמבר האחרון כשארתור הופיע באירוע עם חולצה בצבעי הבלאוגרנה, דבר שגרם לתקרית בין שני המועדונים. לאחרונה נפגשו נציגים משתי הקבוצות ודנו בפרטי ההעברה, וכעת מסתבר שהמו"מ הארוך הבשיל לידי עסקה, שכאמור צפויה לצאת לפועל בקיץ הקרוב.



בתוך כך, גם ללא ליאו מסי שקיבל במשחק אמש מול מלאגה  חופשה בגלל הולדת בנו השלישי, ברצלונה הסתדרה עם פיליפה קוטיניו, כשבפעם הראשונה מאז הרכישות של עוסמאן דמבלה וקוטיניו אפשר היה לחוש שהם תרמו בגדול ב-0:2 בחוץ. 


דמבלה בישל לקוטיניו שכבש עם העקב את אחד השערים המרהיבים של בארסה העונה ועזר לה לפתוח פתחה של 11 נקודות על אתלטיקו מדריד, שעוד צריכה לשחק נגד סלטה ויגו. התקשורת הקטלאנית כבר עוסקת במשחק נגד צ'לסי בגומלין של שמינית גמר האלופות ביום רביעי (1:1 במשחק הראשון). "מוכנים לצ'לסי", היו הכותרות בעיתוני קטלוניה.


[ÚLTIMA HORA] Acuerdo para la opción de traspaso de Arthur https://t.co/htTMS3iAYB
Bem-vindo! Welcome! Bienvenido! ¡Bienvenido!

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 11, 2018


המאמן ארנסטו ואלוורדה קרוב לכמה שיאים של ברצלונה בכל הזמנים. הוא צריך משחק חוץ אחד כדי להשוות את השיא של פפ גווארדיולה ב-2010/11 שלא נוצח 16 משחקי חוץ (13 ניצחונות ו-3 תיקו). בארסה העונה עם 15 משחקי חוץ ללא הפסד (11 ניצחונות, 4 תיקו) והיא גם לא הפסידה עוד העונה 28 משחקים וקרובה לשיא של פפ באותה עונה עם 31 משחקים ללא הפסד. כמו כן המוליכה קרובה לשיא האי הפסדים בליגה של ריאל סוסיאדד עם 38 משחקים בעונת 78/79 ו-79/80 כשבארסה כעת עם 35 משחקים ללא הפסד בשיתוף שתי העונות האחרונות (7 עונה שעברה, 28 העונה).


ואלוורדה שהיה מאוד סבלני כלפי דמבלה למרות הדיווחים שהוא מתקשה להתאקלם בברסה אמר אחרי ההופעה הכי טובה של השחקן: "הדבר הכי טוב אצל דמבלה שהוא תמיד מנסה. ברור שיש לו מקום בברצלונה. הוא שחקן שצריך זמן. הוא צעיר, סבל מפציעות והוא צריך להתאקלם. יש עליו לחץ גדול. המשחק הזה היה צעד נוסף עבורו". המאמן נשאל על משחק מול צ'לסי וענה: "נצטרך כנראה לסבול מול צ'לסי". גם קוטיניו החמיא לדמבלה: "הוא הוכיח עד כמה הוא שחקן גדול. הבישול לשער היה כולו שלו".


"Listos para el Chelsea"
Portada @sport | Domingo 11 de Marzo. pic.twitter.com/FTvfYaHvEY

— Noticias Barça (@news_viscabarca) March 10, 2018


איבן ראקיטיץ' לכד את הכותרת הגדולה כשנשאל האם היה מחזיר את ניימאר לברצלונה. בסוף השבוע פורסם שניימאר רוצה לחזור לברסה והגיע למסקנה שטעה כשעזב. הקרואטי ענה: "אם זה היה תלוי בי הייתי מחזיר עכשיו את ניימאר ופותח בפניו את השער. לא רק בגלל היחסים בינינו אלא גם בגלל השחקן שהוא והתרומה שלו לקבוצה, אבל הוא לא אמר לי כלום. המשחק נגד צ'לסי? הולך להיות קשה מאוד. אנחנו יודעים שהם יכולים לפגוע בנו בכל רגע".


לואיס סוארס שכבש את השער הראשון לא יוכל לשחק נגד אתלטיק בילבאו במשחק הליגה הבא בגלל צהובים. האורוגוואי ספג צהוב בדקה האחרונה אחרי שבעט באייגנסי מיקל איתו היו לו מספר עימותים במהלך המשחק. מלאגה הייתה הסוס השחור של ברצלונה אחרי שבשישה משחקים של לואיס אנריקה נגדם בארסה ניצחה רק פעמיים בעונת 2015/16. הפעם לא רק ברסה ניצחה אלא גם סוארס כבש שער ראשון בקריירה שלו מולם (בשישה משחקים) וכעת אין אף קבוצה בליגה הנוכחית שהוא לא כבש מולה. החלוץ הבקיע העונה כבר 21 שערי ליגה, רק מסי מקדים אותו עם 24.


INFOGRAPHIC: Luis Suárez has scored against every La Liga he's played against #fcblive [fcb] pic.twitter.com/wDCAq7L1Jy

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 10, 2018


ג'ורדי אלבה דיבר על איך זה מרגיש לשחק בלי מסי: "ללא מסי זה יכול להיות קשה, אבל היינו מפוקסים מהרגע הראשון. העימות עם צ'לסי עדיין פתוח ואנחנו צריכים את תמיכת האוהדים".


סמו גרסיה, כדורגלן מלאגה שהורחק אחרי כניסה מכוערת בג'ורדי אלבה, ביקש את סליחתו בסיום המשחק: "הכוונה שלי הייתה לגעת בכדור. אני לא מאלה שמנסים לשבור רגליים. אני מבקש סליחה מחבריי, שחקני מלאגה ומאלבה. המצב של הקבוצה (מקום אחרון) מעציב אותי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי