צפו בתקצירים: מחיטריאן ואובמיאנג כיכבו ב-0:3 של ארסנל, 1:4 לטוטנהאם

אובמיאנג חוגג עם מחיטריאן
אובמיאנג חוגג עם מחיטריאן | AFP

הרכש של ונגר פרע שטרות ב-0:3 על ווטפורד. הארמני בישל לחלוץ מגאבון, כבש בעצמו וגם ראה קודם לכן את אוזיל מרים למוסטפי ומבשל בפעם ה-50 בפרמיירליג. 1:4 לתרנגולים בבורנמות', קיין נפצע והוחלף בשלב מוקדם

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר הכותרות ברחבי הממלכה סיפרו על כך שחדר ההלבשה של ארסנל סוער ומעמדו של המנג'ר ארסן ונגר שוב מעורער מתמיד. זה קרה בעקבות ארבעה הפסדי ליגה בחמישה משחקים, בעונה בה גם הקבוצה לא משתתפת בליגת האלופות ולמרות הכל לא מצליחה לתקוע יתד ברביעייה הראשונה בפרמיירליג.


היום (ראשון) דברים נראים מעט טוב יותר עבור התותחנים. ביום חמישי האחרון הם ניצחו 0:3 את מילאן בסן סירו, היום נעצר רצף ההפסדים במסגרת המקומית הודות ל-0:2 ביתי על ווטפורד ובמשחק כיכבו מסוט אוזיל, הנריק מחיטריאן ופייר אמריק אובמיאנג, השלישייה והחדשה שאט אט מראה ניצוצות. ארסנל שמרה על המקום השישי, צימקה בשנית את הפער מצ'לסי שמעליה לשמונה נקודות הפרש, עדיין בפער דו ספרתי מהטופ 4.




הצרעות הגיעו לאמירויות אחרי שני ניצחונות רצופים, טיפסו למקום העשירי עם 36 נקודות, אבל מחוץ לביתם לא ניצחו מאז ה-25.11.2017, למעשה ליקטו רק נקודה אחת מאז הודות לתיקו בסטוק בסוף חודש ינואר, אך כבר בדקה השמינית ראו את הבלם הגרמני שקודראן מוסטפי מתעופף מעל שני שומרים ונוגח לרשת של אורסטיס קרנזיס, מבישול של מסוט אוזיל שהפך לשחקן שהגיע הכי מהר ל-50 בישולים בפרמיירליג.



מוסטפי כבש ראשון וסידר לאוזיל את הבישול ה-50 (AFP)


בדקה ה-59 החל מחיטריאן הארמני להראות את כישוריו. זה החל בפריצה סוחפת שהסתיימה בבישול לחלוץ מגאבון שעבר את השוער וגלגל לרשת, שערו השלישי של אובמיאנג בפרמיירליג, והסתיים בדקה ה-77 כאשר אותו אובמיאנג היה מי שסידר למחיטריאן מצב נוח אותו לא פספס, כבש את הראשון שלו בליגה במדי ארסנל, קבע 0:3 והוחלף לקול תשואות הקהל. בין לבין, בדקה ה-62, טרוי דיני בעט כדור עונשין מ-11 מטרים ונעצר אצל פטר צ'ך – שבעצמו רשם הישג נפלא כששמר על שער נקי בפעם ה-200 בפרמיירליג.


בורנמות' – טוטנהאם 4:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

בהמשך המאוחר של היום, התרנגולים נחלצו מפיגור מוקדם מרגלי ג'וניור סטניסלס והפכו את התוצאה ל-1:4 קליל, אבל המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו, שחקניו וגם האוהדים בוודאי חושבים כעת אך ורק על דבר אחד – על חומרת הפגיעה בקרסול של הקפטן והכוכב הארי קיין.  החלוץ הבקיע מעמדת נבדל והשער נפסל, אבל באותו מהלך נפגע בקרסול וכבר בדקה ה-34 ירד מכר הדשא ומיהר לטיפול ראשוני בחדר ההלבשה. טוטנהאם עוד פיגרה באותה דקה, אבל כעבור כ-60 שניות ניצל דלה עלי יציאה רעה מאוד של בגוביץ' להרמה מימין של סרג' אורייה וקבע שוויון. 



קיין הפצוע. בטוטנהאם מתפללים שהוא ישוב במהרה (Gettyimages)


במחצית השנייה השתלט על המשחק השחקן הכי לוהט של התרנגולים, הדרום קוריאני יונג-מין סון, שבדקה ה-62 נהנה מבישולשל עלי כדי להפוך, בדקה ה-87 נעץ את השני שלו והשלישי של קבוצתו אחרי שכריסטיאן אריקסן מצא אותו פנוי לחלוטין לרוץ חצי מגרש עד לרשת ובתוספת הזמן גם אורייה שיפר את מאזנו לשער ובישול, אחרי ששוב הרמה מימין, הפעם של המחליף קיירן טריפייר, לוותה בטעות של השוער הבוסני של המארחים. טוטנהאם עקפה את ליברפול ועלתה למקום השלישי עם 61 נקודות, ארבע פחות מליונייטד ואחת מעל המייטירדס, בורנמות' עם 33 במקום ה-12.

Nice one Sonny! #COYSpic.twitter.com/gfwt6G8Idd

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) March 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי