אנדרס אינייסטה התאמן ועשוי לשחק בגומלין מול צ'לסי

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

קשר ברצלונה טרם התאושש לחלוטין מהפגיעה, אבל ביקש לשחק אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בשמינית. וגם: גריזמן מתקרב לקטלוניה וקוטיניו קורץ לניימאר: "כמובן שהדלת שלנו פתוחה עבורו"

(גודל טקסט)
ברצלונה הודיעה אתמול (ראשון) על החתמת ארתור מגרמיו, וכעת, לפי התקשורת הקטלאנית, ינסו ראשי המועדון לסכם את העברת אנטואן גריזמן למועדון בקיץ הקרוב, חלוץ אתלטיקו מדריד כידוע שאתמול כבש ב-0:3 של הקולצ'ונרוס על סלטה ויגו והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה בארבעת המשחקים האחרונים.


מאמנו של הצרפתי, דייגו סימאונה שנשאל על מעבר אפשרי של גריזמן לברצלונה תמורת מאה מיליון יורו (גובה סעיף השחרור) הבהיר: "היום הוא איתנו, כבש שער גדול ועבד עבור הקבוצה – ואני מדבר רק על דברים ריאלים. מחר יהיה מחר". קשר הקבוצה גבי שנשאל על כך אמר: "כל מה שאני מבקש מגריזמן זה שכל עוד הוא איתנו, שייתן את החיים שלו עבור המועדון וכל עוד הוא כאן יגן על החולצה כפי שהיא ראויה להיות מוגנת. הוא אחד הבודדים בקבוצה שיכול לעשות את ההבדל ולספק הצלחות העונה".




בעיתון "ספורט" פורסם שגריזמן הפך למטרה העיקרית של גריזמן ושבקטלוניה מקווים שלא תהיה קבוצה אחרת שתקדים אותם במירוץ. רדיו "קאדנה סר" פרסם שהנהלת אתלטיקו לא רוצה שגריזמן יעזוב ותפנה אליו בימים הקרובים כדי שיאריך את חוזהו ויכניס סעיף שחרור חדש, גבוה יותר כמובן. זהו ניסיון אחרון להשאיר אותו, על אף שבעבר הצהיר מספר פעמים כי יעזוב.



גריזמן. יזכה להצעה חדשה מאתלטיקו, אך לפי ההערכות יסרב (Gettyimages)


בתוך כך, פיליפה קוטיניו התייחס לדבריו של איבן ראיקטיץ' שאמר לפני מספר ימים: "אם זה היה תלוי בי, הייתי מחזיר את ניימאר עכשיו. הדלת תמיד פתוחה בשבילו". הכוכב הברזילאי הסכים: "אני מרגיש כמו ראקיטיץ'. הוא שחקן נהדר. שיחקתי איתו בנבחרת ברזיל וזו הייתה פריבילגיה אמיתית. זה יהיה נהדר אם הוא יחזור וכמובן שהדלת שלנו פתוחה עבורו". 


"ספורט" גם פרסם שארתור, שכאמור רק אתמול חתם בברצלונה, הסכים לוותר על 20 אחוזים מכרטיס השחקן שלו לטובת המעבר, וכך הוזיל את דמי ההעברה שעומדים על 30 מיליון יורו בנוסף ל-9 מיליון שיתקבלו מבונוסים. עוד פורסם כי הקשר עוסמאן דמבלה, שהציג יכולת טובה בניצחון 0:2 של ברצלונה על מלאגה, עשוי לשחק מול צ'לסי מחרתיים בגומלין של ליגת האלופות (1:1 בראשון). רק לפני מספר שבועות דמבלה נראה כמו הפלופ הגדול של בארסה העונה, אבל כעת הוא השאיר את הפצועה מאחוריו והחל לשחק ברמה הגבוהה שדורשים בקבוצה.


עוד לקראת צ'לסי, אנדרס אינייסטה התאמן וביקש מהצוות המקצועי לשחק, על אף שהוא מודע לעובדה שהוא יכול לסכן את עצמו לאחר שלא החלים לחלוטין מהפציעה. המאמן ארנסטו ואלוורדה יחליט רק ברגע האחרון לגבי אינייסטה, מה שגם עשוי להשפיע גם על שיתופו של דמבלה. מי ששב לאימונים והתקבל בתשואות הוא ליאו מסי, שהשבוע זכה למתנה הכי גדולה שניתן לקבל – ילד בשלישי שזכה לשם סירו.

Papá #Messi
#ForçaBarçapic.twitter.com/f6eubabwkz

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי