חמוץ מתוק: באיירן מינכן ברבע הגמר אחרי 1:3 אצל בשיקטאש

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

הבווארים עלו בהרכב חזק והשיגו ניצחון כפול (1:8), אך שילמו ביוקר כשטיאגו נפצע (35). הקשר כבש (18), גוקאן הכפיל (46) ו-אגנר לאב צימק (59) ונתן הרבה נחת לקהל הטורקי שנתן הצגה יוצאת דופן. סנדרו חתם (84)

(גודל טקסט)

למרות הניצחון 0:5 במינכן, יופ היינקס בחר לעלות בהרכב חזק ובאיירן גברה 1:3 על בשיקטאש באיסטנבול (1:8 בסיכום שני המשחקים) ועלתה בקלילות לרבע גמר ליגת האלופות. אותה החלטה גם עלתה למאמן הוותיק ביוקר בדקה ה-35. טיאגו אלקנטרה, שסבל ממספר תיקולים חריפים של השחקנים הטורקים בפתיחה, נפצע והוחלף על ידי חאמס רודריגס והבווארים יחזרו לגרמניה עם סיבה טובה לדאגה.


המשחק נפתח עם הרבה אנרגיות מצד שחקני בשיקטאש, שזכו לתמיכה יוצאת דופן מ-60,000 אוהדים נלהבים ביציעים. הקהל הביתי הוכיח נאמנות מדהימה, לא התרגש מהתוצאה הגבוהה וליווה כל נגיעה של שחקני באיירן בשריקות בוז צורמות במשך כל דקות המשחק. בדקה ה-18 הבווארים עלו ל-0:1. כדור רוחב נפלא של מולר מצא את טיאגו חופשי ברחבה והקשר המשיך בנגיעה אחת לרשת.


באיירן עלתה ל-0:2 בהתקפה הראשונה של המחצית השנייה כשגוקאן גונול דחק כדור רוחב לשערו הוא (46). הטורקים, שלא רצו להתבזות מול הקהל התומך, לא הורידו את הראש וחזרו למשחק בדקה ה-59. ואגנר לאב הסתנן לרחבת באיירן וגלגל מקרוב לרשת של אורלייך. טירוף ביציעים. סנדרו ואגנר, שעלה מהספסל במקום רוברט לבנדובסקי, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84 בהופעת הבכורה שלו העונה במפעל.


בתור אחד שנמצא במגרשים שנים רבות, אוהדי בשיקטאש ראויים להערצה. מאיפה הכוחות הנפשיים לשרוק בוז בכל נגיעה של היריבה בכדור ולעודד בכל פעם שהכדור אצל השחקנים שלהם? זה מתיש בכל תוצאה, על אחת כמה וכמה בפיגור 6:0

— netanel tzigler (@netanelzigler) March 14, 2018


הבווארים עלו לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השביעית ברציפות והם יקוו לקבל יריבה נוחה בהגרלה שתתקיים ביום שישי. מה שבטוח, אף אחת לא תרצה לקבל את הקבוצה של היינקס שסופרת כבר שישה ניצחונות רצופים במפעל היוקרתי ו-18 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. בסיום המשחק שחקני באיירן מינכן ניגשו לאוהדי בשיקטאש, מחאו כפיים והורידו בפניהם את הכובע על תצוגת עידוד בלתי נשכחת.


מהלך המשחק



דקה 18, 0:1 לבאיירן מינכן: כדור רוחב נפלא של מולר מצא את טיאגו חופשי בתוך הרחבה והקשר המשיך בנגיעה לרשת.


דקה 35: טיאגו נפצע והוחלף על ידי חאמס רודריגס.



הוקפץ למגרש בשלב מוקדם. חאמס רודריגס (Getty)


דקה 46, 0:2 לבאיירן מינכן
: כדור רוחב מצד ימין פגע ברגלו של גוקאן גונול וחדר לרשת. שער עצמי אומלל בהתקפה הראשונה של המחצית השנייה.



בישול מרשים. מולר (Getty)


דקה 59, באשיקטש צימקה ל-2:1: ואגנר לאב הסתנן לרחבה והכניע את אולרייך מקרוב. הקהל הטורקי בטירוף מוחלט ביציעים.


דקה 84, 1:3 לבאיירן מינכן: אלבה הכניס כדור רוחב וסנדרו ואגנר דחק לרשת החשופה עם החזה בהופעת הבכורה שלו העונה בליגת האלופות.


Best in the world, Besiktas fans. #BJKvFCBpic.twitter.com/RzhsDURokt

— Besiktas Talk (@BesiktasTalk) March 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי