"מופע האימים" של קורטואה, והאמת בפנים של הזאר

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

שוער צ'לסי עזב את המגרש ב"פנים אדומות" אחרי שמסי השחיל לו פעמיים בין הרגליים, באנגליה ניתחו: "ההשוואה בין מסי להזאר עושה רע לבלגי". וגם: אוהדי צ'לסי נפגעו בעימות עם שוטרים וחדשות טובות לגבי האצטדיון

(גודל טקסט)
צ'לסי נמחקה לחלוטין אתמול (רביעי) על ידי ברצלונה, ובעיקר על ידי אחד בשם ליאו מסי. זו הרוח הנושבת בין כלי התקשורת באנגליה. "דיילי מייל" העניק למשחק את הכותרת: "שער המאה" וכתב: "אולי זה לא היה השער הכי יפה שמסי כבש בקריירה, אבל הוא העלה אותו למאה שערים באלופות". במקביל לליטוף למסי העיתון גם מתח ביקורת על היכולת של טיבו קורטואה עם הכותרת הראשית למשחק: "קורטואה הניח לכדור להיכנס בין רגליו".


הפרשן הבכיר מרטין סמואל כתב: "בפעם הראשונה שמסי השחיל את הכדור בין הרגליים של קורטואה היית יכול לחשוב שזה היה מקרי, אבל בפעם השנייה שעשה זאת אתה מבין שהוא בועט כדורים מזוויות שאף שחקן לא יכול לבעוט וזה מכניע שוערים. היכולת שלו לכבוש או למסור כדור לשחקן כלשהו בדיוק מקסימלי היא עוצרת נשימה". העיתון גם כתב שאנטוניו קונטה נתן למסי חיבוק ולפעמים אוהדים לא אוהבים דבר כזה, אבל לפעמים צריך לומר ליריב "כל הכבוד על העבודה שלך".


"אקספרס" כתב שמסי קרע לגזרים את צ'לסי ואילו "הסטאר" הוסיף: "טיבו קורטואה נתן למסי עזרה גדולה כדי לשלוח את צ'לסי לקרשים". הכותרת של "מירור: "מסי השתגע". "הסאן" כתב שקורטואה עזב את המגרש בבושת פנים ועם פנים אדומות אחרי שעזר למסי לתת הצגה גדולה. העיתון גם כתב במאמר מערכת שמסי השאיר את אדן הזאר בצל והראה שהוא עדיין הגדול מכולם. "ההשוואה בין מסי להזאר עושה רע לבלגי. הזאר וצ'לסי הוכיחו שהם רק קבוצה מדרגה שנייה בליגת האלופות".


קורטואה הודה שההופעה שלו "מופע אימים" וסייעה לברצלונה לנצח בקלות. השוער הנחשב לאחד הטובים בעולם ומבוקש בריאל מדריד אמר: "לא ציפיתי שמסי יבעט מזווית כל כך חדה בשער הראשון. סגרתי את הרגליים שלי מאוחר מדי. זו הייתה טעות שלי. שיחקתי נגדו הרבה פעמים וכבר ספגתי ממנו שערים בין הרגליים, אבל לספוג שער משני מטרים לשוער כמוני זו חולשה הכי גדולה שלי. גם אם אני עומד מולו בעמדה נורמלית יש מספיק מקום להגיב. זה מרגיז מאוד, אבל אני חייב להיות גבר ולהודות שזו טעות שלי ולהמשיך הלאה".


STAR SPORT: Court Out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/4xMNmnx1D1

— Neil Henderson (@hendopolis) March 14, 2018


מאמן הבלוז אנטוניו קונטה יודע שנותרו לו שתי משימות בלבד בגביע האנגלי ולהבטיח את הכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה וכרגע לא ברור אם ימשיך בקבוצה. כשנשאל על ידי צוות טלוויזיה איטלקי האם ימשיך בצ'לסי אמר: "זו שאלה זדונית ואני מעדיף לא לענות עליה".


מחוץ למגרש כמה מאוהדי צ'לסי נפגעו בעימותים עם שוטרים קטלאנים והתלוננו שנפגעו. דובר צ'לסי הגיב שבפעם הבאה האוהדים צריכים להתקשר למועדון ולתאם הגעה בטוחה יותר למגרש. שופט העבר גרהאם פול קבע בטור שלו ב"דיילי מייל" שלא היה מגיע לצ'לסי פנדל ומרכוס אלונסו צלל ברחבה. היו גם חדשות טובות לצ'לסי אחרי שפרויקט האצטדיון החדש שלהם אושר במלואו. הוא יעלה מיליארד ליש"ט אחרי שרומן אברמוביץ' הגיע לסיכום עם משפחה אחת שבית שלה מנע את הקמת האצטדיון.


SUN SPORT: Court Out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/YrE4evZtSH

— Neil Henderson (@hendopolis) March 14, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי