אחרי הדיווחים על פגישה בין אביו של ניימאר לראשי ריאל מדריד, סוכנות הידיעות הברזילאית UOL דיווחה היום (חמישי) שניימאר סניור כבר נפגש עם האיש מספר אחד במועדון מבירת ספרד, הנשיא פלורנטינו פרס בשבוע שעבר. למרות שאביו של השחקן הצהיר ביום שלישי על כך ש"ניימאר בהתקשרות שלו עם פ.ס.ז'", הפרטים על הפגישות המכריעות בנוגע לעתידו של ניימאר ממשיכות להתפרסם.

לפי האתר הברזילאי שנחשב למהימן, בפגישה דנו פרס ואביו של ניימאר על דרכים לממש את רכישת השחקן מהקבוצה הצרפתית. אותו אתר כתב שכרגע יציאת העסקה לפועל נראית רחוקה בגלל הסכומים העצומים שנלווים אליה, אבל נעשו צעדים ראשונים בנושא. עוד מדווחת הרשת שריאל מדריד יצרה קשר עם אנשים נוספים המקורבים לניימאר ובדקה בנוגע למצב פציעתו והתקדמות ההחלמה ממנה. הקבוצה תנסה למצות כל אופציה אפשרית כדי לרכוש את השחקן.
במקביל, "מונדו דפורטיבו" הקטלאני פרסם את רשימת השחקנים הלא נוצצים שעשויים לחזק את ריאל מדריד בקיץ הקרוב, כשמי שהוזכרו הם הבלמים מילאן שקריניאר (אינטר) ומתיאס דה ליכט (אייקאס), המגן הימני אלברו אודריוסולה (ריאל סוסיאדד) והשוער אליסון (רומא). 

בתוך כך, לוקה מודריץ' לא התאמן היום עם ריאל מדריד בפעם השנייה ברציפות ועשוי להחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד ג'ירונה. גם שני הבלמים סרחיו ראמוס וחסוס ואייחו לא התאמנו עם הקבוצה, לעומת גארת' בייל חזר לאימונים.