אסנסיו: בוודאי לא אתנגד אם ניימאר יגיע לריאל מדריד

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

הכישרון של הבלאנקוס בראיון: "נראה אם זה יצא אל הפועל", על דקות המשחק: "אני אשם בכך שקיבלתי דקות מועטות מזידאן, הייתי לחוץ באותה תקופה", על ההשוואות בין מסי לרונאלדו: "שניהם ביכולת מרשימה כל שנה"

(גודל טקסט)

מרקו אסנסיו, הכישרון המבטיח של ריאל מדריד, התראיין היום (רביעי) לתוכנית הטלוויזיה "אל לארגרו" והתייחס לדקות המשחק המעטות שקיבל השנה מזינדין זידאן, התחושות שלו, ההשוואות בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי ועל ההגעה האפשרית של ניימאר.


דקות המשחק המועטות שקיבל מזידאן
: "לא פייר כלפי היא לא המילה הנכונה. הוא בחר באחרים בגלל כל מיני סיבות. אני מרגיש שהייתי אשם בזה וזו הייתה האחריות שלי. הדינמיקה של הקבוצה לא הייתה טובה ולא היו לי הרבה דקות".

התחושות באותה תקופה: "הייתי לחוץ להרשים ורציתי לעשות הכל במגרש בעשר הדקות כשהוא הכניס אותי כמחליף. במצב כזה אתה חייב להיות חזק מנטלית".

התרומה של זיזו לקריירה שלו: "הוא נותן לי עכשיו ביטחון. גם בהתקפה וגם בהגנה אנחנו יותר קומפקטיים ואנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת. אני חושב שמצבנו עכשיו טוב מאוד".

מרקו אסנסיו. ביקורת עצמית גבוהה (gettyimages)
מרקו אסנסיו. ביקורת עצמית גבוהה (gettyimages)

תהליך הלמידה בריאל מדריד: "כל משחק גדול בו אני משחק מלמד אותי דברים חדשים. הלחץ שיש עליך כשחקן במשחקים כאלה הופך אותך לשחקן טוב יותר".

האפשרות שניימאר יגיע: "אני בוודאי לא נגדו אם הוא יגיע. ראינו בברצלונה ופאריס סן ז'רמן שהוא שחקן גדול, אבל נראה אם הדבר ייצא לפועל בכלל. צריך להשאיר את הדיבורים על ניימאר לסוף השנה. אנחנו לא יכולים להתעסק בזה עכשיו כשהראש שלנו בהשגת הישגים גדולים לקבוצה".

ניימאר. אסנסיו לא יתנגד (AFP)
ניימאר. אסנסיו לא יתנגד (AFP)

ההשוואות בין רונאלדו למסי: "שניהם כל שנה ביכולת מרשימה, אבל אני מתרכז ברונאלדו שמשחק איתי".

החשיבות של איסקו: "הוא היה ויהיה שחקן מצוין, הוא תורם לנו הרבה. נכון שהוא לא מקבל כעת הרבה דקות, אבל אני חושב שכל הקבוצה מאמינה בו וביכולת שלו".

מסי עם רונאלדו. שניהם מגלים יציבות מרשימה (gettyimages)
מסי עם רונאלדו. שניהם מגלים יציבות מרשימה (gettyimages)

השאיפות: "לזכות עם ריאל מדריד שוב בליגת אלופות ועם נבחרת ספרד בגביע העולמי. לא כל כך סופרים אותנו כמועמדים, אבל למה שלא נזכה שוב במונדיאל. יש לנו שחקנים מצוינים. עוד שאיפה? להמשיך בריאל מדריד לעוד הרבה שנים. אני במועדון בו תמיד חלמתי להיות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי