פרננדו סנטוס: רונאלדו הוא מילה נרדפת לשער

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מאמן נבחרת פורטוגל החמיא לכוכבו שכבש צמד בתוספת הזמן, שקבע 1:2 על מצרים: "המחצית השנייה הייתה גרועה, החילופים עשו את ההבדל". שער 81 לכוכב ריאל מדריד במדים הלאומיים, ו-21 ב-2018. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת העונה הכי חלשה שלו בשנים האחרונות, כריסטיאנו רונאלדו שחזר לעצמו בתקופה האחרונה, המשיך להוכיח אמש (שישי) שמוקדם להספיד אותו ויש למה לצפות ממנו לקראת המונדיאל הקרוב כשכבש צמד בתוספת הזמן שקבע מהפך וניצחון 1:2 של נבחרת פורטוגל מול מצרים בציריך.

זה היה שערו ה-81 של כוכב ריאל מדריד במדים הלאומיים, שהעלה אותו למקום השלישי בכובשי הנבחרות בכל הזמנים, כשרק פרנץ פושקאש (84) ועלי דאי האיראני (109) מקדימים אותו. המאזן המטורף של רונאלדו ב-2018 עומד על 21 שערים ב-13 משחקים בכל המסגרות, במשחק שהיה ה-900 שלו בקריירה.

העיתון "רקורד" כתב ששתי המחציות היו הפוכות לחלוטין, כשבראשונה פורטוגל הייתה טובה יותר, לעומת השנייה בה לא הצליחה לבנות התקפה עד לדקות הסיום. רונאלדו הבטיח ניצחון רביעי על מצרים בארבע מפגשים ביניהם. שני השערים שלו הובקעו בדקות 92 ו-94 בזמן פציעות בנגיחות, משתי הרמות של ריקרדו קווארסמה. לפני כן, הכוכב הבלתי מעורער של מצרים, מוחמד סלאח, לא אכזב עם שערבדקה ה-56. מלך השערים של הפרמייר-ליג שכבש ב-2018 14 שערים ב-13 משחקים, רשם ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של הפרעונים.


רונאלדו. לא עוצר (Gettyimages)

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס שיבח את רונאלדו: "רונאלדו הוא כזה. רונאלדו הוא רונאלדו. הוא מילה נרדפת לשער. במחצית הראשונה היינו טובים יותר, אבל לא איימנו מספיק ולא הגענו למספיק מצבים למרות ששיחקנו לא רע. ניסיתי לשנות את זה במחצית השנייה ודווקא המשחק היה עוד יותר גרוע וגם ספגנו שער בגלל חוסר ריכוז. החילופים עשו את ההבדל".

פול מרסון שהיה פרשן המשחק אמר ריאל מדריד עשויה בהחלט לנסות לרכוש את סלאח בקיץ במקום גארת' בייל. "שניהם מהירים, שניהם מבקיעים מכל מצב, אבל בבלאנקוס החליטו למכור את בייל ולכן סלאח יהיה אופציה מצוינת עבורם".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי