סוכן העל מינו ראיולה העניק ראיון חריג גם בקנה המידה שלו למגזין ההולנדי "קווט" בו תקף את מנצ'סטר יונייטד, פפ גווארדיולה וגם רמז על עתידו של פול פוגבה בקיץ והתייחס לעסקת זלאטן איברהימוביץ'.

על מחירו של פוגבה אמר: "ככל שהתשלום על זכויות השידור עולה לשחקנים יש את הרשות לבקש יותר סכומי כסף. זה לא נכון שאני מעלה את המחירים מעבר לגבול. ההיפך הוא הנכון. תראו את ההעברה של פוגבה. מנצ'סטר יונייטד שילמה 89 מיליון ליש"ט, אבל הייתה צריכה לשלם כמעט 200 מיליון ליש"ט. היה לו סעיף בחוזה ביובנטוס שאיפשר לו להחליט להיכן ללכת. ריאל מדריד הציעה סכום כפול, אבל פוגבה לא רצה ללכת אליה".
על זלאטן איברהימוביץ': "הוא יהיה איש עסקים גדול כשיפרוש מכדורגל. אתה צריך להגיד לו רק מילה אחת והוא קולט. הוא השקיע במשחקי מחשב, היי טק וסטארט אפים. הוא מרוויח הרבה יותר מהעסקים שלו מאשר כדורגל. כשהוא צוחק איתי הוא אומר 'אתה רוצה לגנוב ממני שוב?', אני עונה לו שאני עשיתי אותו עשיר ואני לא יכול לגנוב מעניים. כל השחקנים שלי יהיו עשירים כשיפרשו. אני עושה הכל למנוע מהם טעויות ויש לי הסכמים עם בנקים שאני יודע מה השחקנים עושים עם הכסף. אני מייעץ לכולם לרכוש דלא ניידי באמסטרדם כי זה המקום הכי זול יחסית בעולם".

על פפ גווארדיולה: "הוא כלב פחדן. הוא מאמן גדול, אבל אפס בן אדם. אני אשנא את זה שהוא יזכה השנה באליפות עם מנצ'סטר סיטי, אבל זה יראה רק שהוא מאמן גדול. את השחקנים שלי אני מתכוון להציב בקבוצות אחרות, לא שלו. כשזלאטן היה בברצלונה הוא התעלם ממנו למרות שאמר לו בהתחלה לפנות אליו כשיש לו בעיות, אבל כשזה קרה הוא לא התייחס. לא רק שלא שיחק איתו אפילו לא אמר לו שלום. הוא עשה אותו דבר למקסוול שהיה בחור מקסים אז אמרתי לאיברה להחנות את הפרארי שלו בחנייה של הבוס".
בתוך כך "הסאן" פרסם שהיחסים בין פוגבה לז'וזה מוריניו התדרדרו עד כדי כך שהשניים בקושי מדברים. פוגבה זועם על המשחקים שפתח על הספסל וממעט לדבר עם הבוס. ראיולה הגיב לדיווחים: "אם יש בעיות אני מוכן לעשות את העבודה ולדאוג לשחקן שלי למצוא את הקבוצה שהוא זקוק לה". הסוכן אף הוסיף שבקיץ הקרוב הוא מתכנן להציב את פוגבה, מרקו וראטי ובלס מטווידי בקבוצות אחרות. לפי פרסומים בממלכה טוני קרוס, רפאל וארן ו-וראטי הוזכרו כמועמדים לטרייד עבור הקשר הצרפתי.