אתלטיקו הגיעה להסכם בעל פה עם ברצלונה על גריזמן

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

הקולצ'ונרוס מנהלים מו"מ להישארותו של החלוץ הצרפתי, והגיעו להסכם ג'נלטמני עם הקטלאנים שלא יתערבו ויקבלו בתמורה זכות ראשונים. השחקן רוצה לסיים את העניין לפני המונדיאל: "רוצה להגיע לרוסיה בלי דאגות"

(גודל טקסט)

אתלטיקו לא מתכוונת לוותר בקלות על אנטואן גריזמן, לפחות לא בלי להילחם עליו. למרות הדיווחים הקושרים את החלוץ הצרפתי לברצלונה, "אס" הספרדי מדווח היום (שני) שהרוחיבלאנקוס מנהלים שיחות עם השחקן על מנת שימשיך במועדון. עוד לפי הדיווח, במועדון מבירת ספרד לא רוצים לשמוע כלל דיבורים סביב עתידו של גריזמן, מאחר שהם יודעים שככל שיהיו יותר כאלה, הם יפגעו בו יותר ורואים בשמועות סביבו בקיץ גורם עיקרי ליכולת שאפיינה אותו בתחילת העונה.

באתלטיקו שוחחו עם גריזמן במטרה לשמוע אם הוא נוטה להישאר במועדון, שמתכוון להציע לו שדרוג משמעותי בשכרו והגדלת סעיף השחרור. הצרפתי מצדו מודע לנעשה סביבו ומשדר לאחרונה מסרים חיוביים יותר ויותר בנוגע להישארותו במדים האדומים-לבנים גם בעונה הבאה. לחלוץ הוסבר על הכוונה להמשיך בבניית "עמוד השדרה" של הקבוצה, ועל הרצון לצרף ארבעה שחקנים מהרמות הגבוהות ביותר.

בנוסף, במועדון גם ערוכים לאפשרות שגריזמן יעזוב ושוחחו עם ראשי ברצלונה לגביו. במועדון הקטלאני העבירו מסר ברור: הם יכבדו את אתלטיקו, אך אם וכאשר הצרפתי יעזוב את ה"וונדה מטרופוליטנו", בבלאוגרנה צריכים לדעת על כך. למעשה, מדובר בהסכם לא כתוב בין המועדונים: ברצלונה לא תנהל מגעים עם השחקן, אך אם הוא יחליט לעזוב את אתלטיקו, תהיה לקבוצה מקטלוניה זכות ראשונים עליו.


גריזמן. הסאגה תסתיים לפני במונדיאל? (Gettyimages)

גריזמi עצמו, ששתי המטרות שעומדות לנגד עיניו הן הליגה האירופית עם אתלטיקו והמונדיאל עם נבחרת צרפת, התראיין בארצו בנוגע לעתידו ולמרות שלא חשף יותר מדי, דאג להבהיר שהוא לא רוצה שהעניין ייארך יותר מדי זמן ויסיח את דעתו: "בין אם אשאר באתלטיקו או לא, ההחלטה חייבת להתקבל לפני המונדיאל. אני רוצה להגיע לרוסיה בלי דאגות". עם זאת, הוסיף הכוכב: "טוב לי, אני רוצה לזכות בתארים ואני מרגיש שאני יכול לעשות את זה עם הקבוצה שלי. בנוסף, יש לי עוד המון ללמוד מדייגו סימאונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי