בארגנטינה עקצו את רונאלדו אחרי ה-3:0 להולנד: "הוא רמאי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד היה שותף ל-3:0 המביך של נבחרת פורטוגל מול האורנג' וספג ביקורת קשה על התחזותו על סף הרחבה. המאמן פרננדו סנטוס לקח אחריות, קומאן מנגד חייך: "שינינו שיטה והשחקנים קלטו אותה"

(גודל טקסט)

פורטוגל בהלם, קשה להסביר אחרת את התחושות במחנה של הסלסאו אחרי 3:0 מביך במשחק הכנה להולנד, נבחרת מולה לא הפסידה מאז אוקטובר 1991. אם לוקחים בחשבון את הניצחון הדחוק על מצרים 1:2 מצמד של כריסטיאנו רונאלדו בזמן פציעות רק ביום שישי האחרון, הפורטוגלים צריכים להיות מודאגים. הם לא נראים מוכנים לחלוטין למונדיאל, ואילו הולנד שלא עלתה לגביע העולם דווקא יכולה לחייך לראשונה אחרי תקופה ארוכה. זה היה רק המשחק השני של המאמן החדש רונלד קומאן, שבזכות מערך של שלושה בלמים גרם לאופטימיות רבה בקרב הכתומים. 

זה לא היה הערב של כריסטיאנו רונאלדו, שהציג יכולת חלשה, כלל לא בעט לשער ובאחד הניסיונות לכבוש הוא מעד בקצה הרחבה וטען שהוכשל ללא סיבה. ברשתות החברתיות יצאו נגדו ובעיקר בארגנטינה, שם נכתב ב"פוקס ספורט": "רונאלדו לא יכול להיות כזה רמאי. נפל בעצמו וביקש בעיטה חופשית אחרי עבירה". חלוץ ריאל מדריד חיפש שיא לכדורגלן בודד, רצה לכבוש בפעם ה-11 ברציפות במדי קבוצתו ובנבחרת, אבל חסרו לו שני משחקים אחרי שכבש בתשעה רצופים.

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס לקח על עצמו את האשמה: "השחקנים שלי עוד יכלו לשחק טוב יותר, אבל האחריות להפסד היא שלי. אני בחרתי את ההרכב, עקבתי אחרי היריבה וקבעתי את האסטרטגיה למשחק. מרגע שספגנו שער העניינים הסתבכו. לא הצלחנו לצאת למתפרצות. בחצי השני היינו נבחרת אחרת בכל המובנים ולא נתנו להם מרחב לשחק, אבל עם עשרה שחקנים קשה לצאת מפיגור כזה. הגענו לפחות לארבעה מצבים והיינו שווים לפחות שער אחד". 


"רונאלדו לא יכול להיות כזה רמאי" (AFP)

קומאן לעומת זאת חייך ואמר: "שינינו לחלוטין את שיטת המשחק של הולנד מזה שנים. החלטנו לשחק עם שלושה קשרים באמצע. הנבחרת שיחקה מצוין. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר בהפסד נגד אנגליה. השחקנים קלטו את שיטת המשחק".

במהלך המשחק בג'נבה, שווייץ, הייתה גם תקרית כאשר שלושה אוהדים נכנסו לכר הדשא כדי לברך את רונאלדו. השלושה הורחקו מהמגרש, אחד מהם לפחות הספיק לצלם סלפי עם CR7 שתחילה נראה היה משועשע מהעניין ואחר כך קצת פחות.


כריסטיאנו רונאלדו. אוהדים פרצו, רצו אליו ובמהרה הוא הוחלף (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי