רוני לוי האריך חוזה: אצעיד את אנורתוזיס למקומה הראוי

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

המאמן הישראלי חתם לשנתיים נוספות ושם קץ לשמועות על מועמדותו לנבחרת, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים. הקבוצה הקפריסאית בה משחקים הרוש, איגייבור וראיוס מדורגת במקום השלישי

(גודל טקסט)

רוני לוי חתם לשנתיים נוספות באנורתוזיס פמגוסטה ובכך שם קץ לשמועות על מועמדותו לנבחרת ישראל, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. המאמן בן ה-51 הצטרף לקבוצה הקפריסאית כחודשיים לאחר שפוטר ממכבי חיפה באוקטובר 2016. "אני שמח להמשיך, בשבילי זאת ההערכה לעבודה הטובה ואני מודה על האמון", אמר לוי לספורט1, " נמשיך לעבוד קשה כדי להוביל את אנורתוזיס למקום אליו היא ראוייה"

בעונה הראשונה (2016/17) סיימה אנורתוזיס בראשותו של לוי במקום השישי, אבל בעונה הנוכחית עם צירופם של השוער אריאל הרוש מהפועל תל אביב והאקסים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נוסא איגייבור ורובן ראיוס, התמודדה פמגוסטה תקופה מסוימת על תואר האליפות. כרגע היא מדורגת שלישית בפלייאוף עליון במרחק של 10 נקודות מהמוליכה אפולון לימסול.

ללוי מדובר בקדנציה שנייה בקבוצה הקפריסאית לאחר שהדריך אותה כבר בין השנים 2011 ל-2013 עד שפוטר. כמו כן אימן ברומניה בשתי קבוצות אוניריאה וסטיאווה בוקרשט. בארץ הוליך המאמן הישראלי את מכבי חיפה לשלוש תארי אליפות וזכה עימה בדגביע המדינה בעונת 2015/16.


לוי. שדרג את הקבוצה בשנתיים האחרונות (פייסבוק אנורתוסיס)

בהודעה הרשמית נאמר: "אנחנו שמחים להודיע על החתמתו של לוי לשנתיים נוספות ומאחלים לו הצלחה בתפקידו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי