צפו בתקציר: ליאור רפאלוב כבש שער ניצחון בדקה ה-92

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

הקשר שבר בצורת של 15 חודשים ללא שער ליגה, כשעלה מהספסל ודייק מהנקודה הלבנה ב-0:1 של קלאב ברוז' על גנק. בספרד: בטיס ניצחה 0:1 את חטאפה ועלתה למקום השישי על חשבון יריבתה העירונית סביליה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
הליאור רפאלוב חוזר. קשר קלאב ברוז' כבש הערב (שני) שער ליגה ראשון בבלגיה מאז דצמבר 2016 ועוד איזה שער. הקשר הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-64 ועמוק בתוך תוספת הזמן כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון ב-0:1 של קבוצתו על גנק במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון.


בעקבות הניצחון, קלאב ברוז' מוליכה את הטבלה בפער של תשע נקודות על פני גנט ואנדרלכט וזאת אחרי הקיזוז. ביום ראשון תתארח ברוז' אצל גנט השנייה, אבל כרגע נראה שרק משהו נדיר ימנע מרפאלוב וחבריו לזכות באליפות.


כזכור, רפאלוב שיחק העונה רק 307 דקות בעונה הסדירה והיה קרוב לעזיבה למכבי תל אביב בקיץ ולסטנדרד ליאז' בינואר. הקשר התקשה למצוא את מקומו במערך של המאמן איבן לקו ומערכת היחסים שלו עם הקרואטי לא הייתה טובה.


לאחרונה, חשף רפאלוב שהשניים ניהלו שיחה בה הובטח לו שיחזור לרוטציה ויהיה שחקן מפתח. הערב, הקשר עלה כמחליף הראשון וניצח את המשחק עבור קבוצתו כשהוא שובר בצורת של למעלה משנה ללא שער.


Heel wat schoten, een resem kansen en 1 Lior Refaelov! #CluGnk#BluvnGoanpic.twitter.com/unzy23uXUI

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) April 2, 2018

92' EN HET IS TOCH NOG CLUB BRUGGE!!! DE GOAL VAN REFAELOV! #CluGnkpic.twitter.com/Jh0OVdtVYC

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) April 2, 2018





בטיס עברה את סביליה
רק זה היה חסר לסביליה ערב המפגש ברבע גמר ליגת האלופות מול באיירן. בטיס יריבתה העירונית השנואה עקפה אותה וטיפסה למקום השישי לאחר שניצחה 0:1 במדריד את חטאפה משער של המחליף סרחיו לאון בדקה ה-89.


לירוקים לבנים יש 46 נקודות אחרי 30 משחקים אבל הפרש שערים טוב יותר משל האנדולסים. ג'ירונה שמינית עם 44. לסביליה יש עוד שתי דרכים להיות באירופה בעונה הבאה. אם תזכה בצ'מפיונס או תזכה בגביע שם תתמודד בגמר מול ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי