ערן זהבי: חושב שיכולתי להבקיע יותר שערים עד כה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר רשמי

כוכב גוואנגז'ו RF התייצב למסיבת עיתונאים לקראת סונינג (שישי, 14:35 בספורטHD1) ונשאל על כך שהוא היחיד בסין שכבש בכל ארבעת המחזורים: "המטרה שהקבוצה תנצח, אם אני גם מבקיע אז זה משמח יותר מכל"

(גודל טקסט)

 גוואנגז'ו RF וערן זהבי יפתחו מחר (שישי) את המחזור החמישי בליגה הסינית במשחק ביתי מול ג'יאנגסו סונינג (14:30, ישיר בספורטHD1), ויממה לפני ההתמודדות התייצב הכוכב הישראלי לצד מאמנו דראגן סטויקוביץ' למסיבת עיתונאים.

סונינג ניצחה שני משחקים והפסידה פעמיים עדכה, RF לעומתה עם 9 נקודות מ-12 אפשריות, וערן זהבי אמר על כך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים למלחמה. מצפה לנו משחק מאוד קשה, מול יריבה שכבר החליפה מאמן ועלינו להגיע בשיא המוטיבציה. הבקענו במשחק החוץ האחרון וניצחנו וזה ייתן לנו ביטחון. במגרש שלנו עלינו לעשות את המיטב".

עוד אמר זהבי על היריבה: "אני יודע את היתרונות והחסרונות שלהם, אבל לא מעבר. אני לא כל כך מתמקד ביריבה, אלא בעצמי ובסגנון המשחק שלנו". 


ערן זהבי במסיבת העיתונאים (האתר הרשמי של גוואנגז'ו RF)

במהלך מסיבת העיתונאים נשאל זהבי, שהבקיע העונה כבר שישה והוא השחקן היחיד בליגה שהבקיע בכל המחזורים, על קצב הכיבושים: "אני מאוד שמח להחזיק במאזן כזה, אבל אני חושב שאני מסוגל יותר. אני כמובן ארצה להבקיע מחר ולעזור לקבוצה, אבל גם בשנחאי הבקעתי והקבוצה הפסידה. המטרה היא שהקבוצה שלי תנצח, ואם אני מבקיע וזה עוזר אז זה משמח יותר מכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי