נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, התראיין למוסף של ה"גאזטה דלו ספורט" וחשף מספר סיפורים באשר לכריסטיאנו רונאלדו, אולי כרמז לחידוש ושדרוג החוזה של CR7 בסנטיאגו ברנבאו. 
במקרה או שלא, זמן קצר לאחר פרסום הראיון עם פרס, נטען בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" שפרס יסכים לדרישות הכוכב ויעלה את שכרו בקיץ הקרוב ל-35 מיליון יורו תמורת הארכת החוזה. בכך הוא ישווה את השכר שלו לזה של ליאו מסי. סופר גם כי רונאלדו הסכים לדרישת פרס לחכות לקיץ למו"מ ושגם זידאן הציע לו להתרכז עד הקיץ בכדורגל בלבד.
ובחזרה לפרס. נשיא ריאל נשאל מה יהיה אם לראשונה בהיסטוריה יתקיים קלאסיקו בגמר האלופות והשיב: "לא חוששים מברצלונה. כבר ניצחנו אותם פעמיים העונה בסופרקאפ הספרדי בתחילת העונה. הכי חשוב שנעלה לגמר. אני דווקא חושב שיש סיכוי לקבל את באיירן בחצי הגמר, כמו שתמיד אנחנו מגרילים אותם". 

פרס כנשיא זכה ארבע פעמים בליגת האלופות והוא רוצה להיכנס להיסטוריה ולהשתוות לנשיא האגדי של ריאל מדריד, סנטיאגו ברנבאו, שזכה שש פעמים בתואר. "פיפ"א נתנה לנו את התואר הקבוצה הכי טובה במאה ה-20. עכשיו אנחנו עובדים כדי לקבל את התואר גם במאה ה-21". 
על השער של כריסטיאנו רונאלדו בטורינו: "היה מרגש כשמחאו לו כפיים בטורינו. זה מראה את הגדולה של אוהדי יובה. השער של רונאלדו ללא ספק היה אחד היפים בהיסטוריה. שער נפלא של השחקן הכי טוב בענף. המלך חואן קרלוס התקשר לברך אותי ואת המועדון".

אם רונאלדו הוא היורש של די סטפנו: "בהחלט, הוא היורש הראוי שלו. הוא מייצג את כל הערכים עליהם בנויה ריאל מדריד. הוא מלך השערים ההיסטורי שלנו. יש לו כישרון, הוא עובד קשה, מקצוען עם שאיפות בלתי נגמרות להצליח. הוא הסמל של ריאל מדריד".
ההצלחה של זינדין זידאן: "הוא שדרג את משחק הכדורגל למשהו חדש. הוא זכה עם ריאל מדריד ביותר תארים מכל מאמן אחר בזמן שהוא על הקווים (8 תארים). הוא היה גאון כשחקן ועכשיו הוא גאון כמאמן. אחרי הגמר בגלאזגו ב-2002, כשכבש את שער המספרת שלו, אמר לי 'טוב שאתה לא הבאת לי מזל רע' בגלל שעקצתי אותו שהוא הפסיד שני גמרים עם יובנטוס כששיחק עבורם".
הצליעה של ריאל בתחילת העונה: "היינו עייפים. שיחקנו יותר מדי משחקים, כמו בסופרקאפ הספרדי. באירופה זה סיפור אחר. אף אחד לא זכה בחמישה גביעי אירופה רצוף ואף אחד לא זכה פעמיים גב אל גב בליגת האלופות כמונו".
כיצד הפך לאוהד ריאל מדריד: "הלכתי פעם ראשונה לאיצטדיון עם אבא שלי בגיל 4. ראיתי את כל השחקנים הגדולים כמו אלפרדו די סטפנו ובאותה עונה הקבוצה אפילו סבלה".