בופון: שהשופט יעלה ליציע ויאכל צ'יפס, יש לו פח זבל במקום לב

ג'אנלואיג'י בופון עם מייקל אוליבר
ג'אנלואיג'י בופון עם מייקל אוליבר | AFP

שוער יובנטוס התקשה לעכל את ההפסד וההרחקה בהפסד לריאל: "כנראה שאין לך מושג מכלום", אניילי: "משבצים שופטים שדופקים אותנו, אעשה הכל כדי להכניס את ה-VAR לצ'מפיונס". העיתונות הקטלאנית: "שוד המאה"

(גודל טקסט)
איטליה רותחת על הופעת השיפוט של מייקל אוליבר האנגלי, שהעניק פנדל מפוקפק לריאל מדריד בתוספת הזמן והעלה אותה לחצי גמר ליגת האלופות על חשבונה של יובנטוס. "טוטו ספורט" כתב: "ככה לא". העיתון כתב עוד: "יובנטוס הגדולה הודחה מהצ'מפיונס. הביאנקונרי הציגו משחק ייחודי. קאמבק אדיר והיו קרובים שניות ספורות להארכה, אבל השופט העניש אותם עם פנדל מפוקפק והרחיק את ג'אנלואיג'י בופון על המחאה נגד ההחלטה. יובנטוס מתפוצצת מכעס. זה היה לעג איום נגד יובנטוס. מסימליאנו אלגרי צריך לקבל את כל המחמאות על המשחק הגדול של יובנטוס. היה במשחק הזה התנגדות הירואית של השחקנים".


"גאזטה דלו ספורט" כתב: "זו הייתה יובנטוס האפית. הכעס והגאווה בברנבאו". "קוריירה דלו ספורט" כתב: "איזה לעג איום וסיום נוראי לערב ענק של יובה. סיום מר ככל שניתן. בופון איבד את שלוות רוחו והורחק ולא צריך לומר מי עשה ליובה את הנזק הגדול. שוב כריסטיאנו רונאלדו". "קוריירה דלה סרה" כתב: "ליובנטו הגיע יותר. ריאל מדריד אולי תעלה לגמר ותיקח אותו פעם שלישית, אבל ליובנטוס הגיע לפחות לשחק בהארכה. מנדזוקיץ' שלא כבש מאה יום התעלה על עצמו במשחק הכי חשוב של העונה". העיתון "לה רפובליקה" כתב: "הסוף מר של יובה".


גם עיתוני קטלוניה הצטרפו לביקורת: "ככה ריאל מדריד עלתה לחצי הגמר? עם פנדל מפוקפק?", שאל "מונדו דפורטיבו" בעוד ש"ספורט" היה כרגיל לוחמני ממנו: "השוד של המאה". העיתון כתב: "אולי היה מגע בין השחקנים, אבל עוד זמן רב יידברו אם זה היה שווה פנדל. ואסקס צלל לרחבה עוד לפני המגע".


אלגרי זעם: "אני לא כאן כדי לבקר את השופט, אבל אני מרגיש רע מאוד עבור הבחורים שהיו מצוינים במשך 60 דקות בטורינו ולצערנו לא הצליחו להבקיע כמו הערב. הפנדל שניתן הערב היה בדיוק כמו התקרית עם חואן קוואדרדו במשחק הראשון, וכבר אז אמרתי שהמקרה הזה יכריע את המשחק. הגיע לנו לפחות להגיע להארכה, עם שני החילופים שנותרו שיכלו לתת לנו דחיפה גדולה בחצי שעה שנותרה, אחרי שריאל התעייפה. אפילו לא הייתי צריך לבצע חילופים בדקה ה-60 או בדקות הסיום. ריאל אפילו לא הייתה קרובה לסכן אותנו".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ La rabbia e l'orgoglio: Juve furibonda ⚽ Al Bernabeu un capolavoro sfregiato #realmadridjuve ⚽ Roma-Pallotta, tuffo e regalone ⚽ Lazio, per il record e la storia. E molto altro! pic.twitter.com/0M3u6Nbu9y

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) April 12, 2018


Y agreguémosle hoy el "penalti" de la Juve. Los árbitros y el Real Madrid tienen un romance eterno. pic.twitter.com/EYTvPKPZEp

— El 10 (@el10blaugrana) April 11, 2018

בופון
שאמר כי לשופט יש פח של זבל במקום לב המשיך להתקיף אותו בצורה יוצאת דופן: "הוא לא יכול לשרוק פנדל מאוד מפוקפק שכזה בשניות האחרונות של המשחק. הוא לא יכול להרוס את הכל וללכת. אם לשופט אין את האופי לעלות לשפוט בברנבאו ולנהל משחק כמו שצריך, אז שילך לשבת ביציע עם אשתו, הילדים, שישתה ויאכל צ'יפס. אם אין לך את השלווה ואין לך מודעות, זה אומר שאתה נמצא במקום שאתה לא צריך להיות בו. אתה לא יודע מה זה כדורגל בכלל. למעשה, אין לך מושג מכלום".


אחרי המשחק ניגש כריסטיאנו רונאלדו לשוער הוותיק וחיבק אותו, בסרטון שהפך לוויראלי.


#Buffon pauses his interview in the mixed-zone to accept Cristiano Ronaldo's commiserations.#Juvepic.twitter.com/7OxykH86AM

— Gilles (@GrimandiTweets) April 11, 2018

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, תקף את השופט לשעבר קולינה שמשמש כיום כמשבץ השופטים באופ"א: "הוא מנסה להראות שהוא לא בעד האיטלקיות ומשבץ שופטים שדופקים אותנו. אם לאופ"א אין את האנשים המתאימים לשפוט מעמד שכזה נשמח להכשיר אותם באיטליה. אעשה כל מה שאפשר כדי להכניס את ה-VAR לליגת האלופות".


הסערה הגדולה גרמה גם לעימות ביציע העיתונאים בין האיטלקים לספרדים ואילצה את כוחות האבטחה להרחיק מספר כתבים מהאצטדיון.

La portada del diario Sport de mañana… EL ROBO DEL SIGLO.

Te han superado, @elprofesor, @AlvaroMorte@LaCasaDePapelTV#LaCasaDePapelpic.twitter.com/DEJIbXFvhU

— El 10 (@el10blaugrana) April 11, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי