דאבור יפגוש את מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הישראלי של זלצבורג קיבל את ההגרלה הנוחה ביותר מבין הקבוצות שהעפילו לשלב המתקדם. אתלטיקו מדריד וארסנל ייאבקו בקרב הפייבוריטיות. המשחק הראשון ייערך ב-26 באפריל, השני ב-3 במאי

(גודל טקסט)

בהגרלת חצי גמר הליגה האירופית שנערכה לפני זמן קצר בניון שבשווייץ נקבעו שני חצאי הגמר המסקרנים. המשחק הראשון ייערך ב-26 באפריל, השני ב-5 במאי. הגמר ייערך בליון שבצרפת ב-16 במאי.

מארסיי – זלצבורג
שתי הקבוצות שנחשבות המפתיעות ביותר שהגיעו לשלב המתקדם ייאבקו על הזכות להיות הסינדרלה בגמר. מארסיי, שהפתיעה את לייפציג בשלב הקודם עם 2:5 אדיר, לא תסתפק בהופעה מכובדת בחצי הגמר. הצרפתים ישמחו במיוחד להגיע לגמר בליון, ולזכות בתואר במגרשה של היריבה המושבעת.

מנגד, גם זלצבורג הפתיעה כשהגיעה כל כך רחוק, במיוחד עם הניצחון הגדול 1:4 על לאציו ברבע הגמר. מואנס דאבור רוצה להמשיך להוביל את קבוצתו לעבר עונה היסטורית ולרשום את אחד מהישגי השיא של כדורגלנים ישראלים בכל הזמנים. שתי הקבוצות שמחות לקבל אחת את השנייה, ושתיהן ייאבקו על הגמר המבוקש.

ארסנל – אתלטיקו
במפגש השני מחכות שתי הקבוצות שנחשבות פייבוריטיות. התותחנים, שעוברים עונה די מאכזבת בליגה, חייבים ללכת עד הסוף אם הם רוצים לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. אתלטיקו, לעומת זאת, היא המועמדת הבכירה לזכות בתואר מהרגע שסיימה במקום השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. דייגו סימאונה לא מתייחס למפעל כאל השני בחשיבותו אלא רוצה להוביל את הקולצ'נרוס אל זכייה שלישית בתואר. ארסנל הם ההגרלה הקשה ביותר שיכלה אתלטיקו לבקש, אבל היא תתנחם בעובדה שאת הגומלין היא תארח בביתה.

שחקני ארסנל חוגגים העפלה לחצי גמר הליגה האירופית (AFP)
שחקני ארסנל חוגגים העפלה לחצי גמר הליגה האירופית (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי