בליברפול חושדים: הגרלת חצי הגמר הייתה קבועה מראש

הגרלת חצי גמר ליגת האלופות
הגרלת חצי גמר ליגת האלופות | AFP

חלק מאוהדי האדומים חושדים שאופ"א סידרה מראש את חצי גמר ליגת האלופות כדי להבטיח שאחת מבין ריאל מדריד או באיירן מינכן תגיע לגמר, זאת לאחר שרומא מכרה כרטיסים למשחק מול ליברפול עוד שנשלפו הכדורים

(גודל טקסט)
האם הגרלת חצי גמר ליגת האלופות נקבעה מראש? הרשת סוערת לאחר שמספר אוהדי ליברפול גילו שעוד לפני שנשלפו הכדורים, רומא כבר הציעה לאוהדיה באתר המועדון לרכוש כרטיסים למשחקים הבאים שלה נגד גנואה והמייטירדס. כעת ניתן רק לתהות, האם מדובר בניחוש פרוע או מידע מוקדם?


הטענה לשיבוץ מראש של המשחקים מתבססת על כך שאופ"א רצתה להבטיח מראש שלפחות אחת מהקבוצות הגדולות באמת, כלומר ריאל מדריד או באיירן מינכן, תגיע לגמר, ולכן בהתאחדות הכדורגל האירופית דאגו למשחק ביניהן, זאת מתוך חשש שיודחו אם ישחקו נגד ה"סינדרלות" כפי שקרה לברצלונה מול רומא.


אופ"א מצידה טוענת כי טעות טכנית גרמה לכך שרומא הציעה את ההצעות האלה, ודובר הארגון אמר ל"אומניספורט" שהג'אלורוסי בעצמם התקשרו לאופ"א והבהירו להם שההצעה לרכוש כרטיסים למשחק מול ליברפול נבעה מטעות טכנית שבוצעה במסגרת ניסוי למכירת הכרטיסים.


"השם של ליברפול נכתב כדוגמה בלבד והם הציעו כרטיסים דומים גם למשחקים נגד יריבות אחרות", אמר. בינתיים העמוד שהפנה למשחק מול המייטירדס הוסר במהירות, אבל גולשים רבים שמו לב לכך. גם ב-2016 נשאלו שאלות דומות כאשר רוברטו קרלוס שערך את ההגרלה החזיק את אחד הכדורים כדקה בידו ואחר כך החזיר אותו ולקח אחר.


Roma sell tickets to face Liverpool… day before they draw Reds in semi-final https://t.co/200IBC53vA

— Radio Flintshire (@radflintnews) April 13, 2018

בתוך כך, דיבר כוכב ליברפול מוחמד סלאח על המפגש מול רומא, בה כיכב עד הקיץ האחרון. לדבריו, חבריו מהג'אלורוסי חוששים מהקבוצה האנגלית אותה לא ציפו לקבל ושהעבירו לו מסרים שלא ירצו להיפגש איתה בחצי הגמר. "כולם אמרו לי 'אנחנו לא רוצים לשחק נגדכם'", אמר המצרי שכבש עד כה 39 שערים העונה בכל המסגרות. "אבל זה יהיה נחמד עבורי לחזור לרומא, שהיא המועדון הקודם שלי. אני אוהב את האוהדים שלה והם אותי. אני עדיין בקשר עם רוב השחקנים שם. כששיחקתי שם היינו קרובים מאוד וחברים טובים. יש לי רק זיכרונות טובים מהם. שיחקתי שם שנתיים ונלחמנו בכל המסגרות לזכות בתארים. היה לנו כיף בחדר ההלבשה".


GUARDIAN SPORT: All roads lead to Roma #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/S5FgUm7iYu

— Neil Henderson (@hendopolis) April 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי