הקרב על הכבוד: ריאל מדריד מתכננת לתבוע את המשמיצים

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

באלופת אירופה לא נשארים אדישים למתקפות בעקבות הפנדל הגבולי מול יובנטוס, ומתכוונים להגיב באישור הנשיא. זידאן: "מרתיח שמדברים על שוד". וגם: התגובה של איסקו והאם מסקארל הוא המפתח להגעת לבנדובסקי?

(גודל טקסט)
בריאל מדריד אומנם מרוכזים בעיקר בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בתחילת החודש הבא, אך לא שוכחים גם את רבע הגמר הסוער מול יובנטוס ביום רביעי האחרון. בפיגור של 3:0 עמוק בתוספת הזמן של משחק הגומלין, קיבלה ריאל מדריד פנדל שנוי במחלוקת שהכריע את ההתמודדות ומנע הארכה, ועורר ביקורות רבות ואף נשמעו קולות שהשופט מייקל אוליבר העניק בעיטה מהנקודה הלבנה ממניעים לא כשרים.


"מארקה" מדווח היום (שבת) שבאלופת אירופה ערים להשמצות הרבות ברשתות החברתיות ולא מתכוונים לעמוד בחיבוק ידיים. לראשי ריאל מדריד נמאס והם מתכוונים להגן על ההיסטוריה והכבוד של המועדון, ואף נשקלת האפשרות לנקוט בהליכים משפטיים, כשהנשיא פלורנטינו פרס נתן אישור למהלך. זו לא הפעם הראשונה בה הקבוצה סופגת האשמות בנוגע לשיפוט מוטה לטובתם כשבנוסף נטען בעבר שהבלאנקוס זוכים להגרלות קלות בליגת האלופות.


רק אתמול אגב, העלה קשר הקבוצה איסקו סרטון לרשתות החברתיות בו התייחס להבדלים בין סיקור הפנדל הגבולי ב-1:6 של ברצלונה על פאריס סן ז'רמן בעונה שעברה, לפנדל שקיבלה קבוצתו מול יובנטוס וכתב: "מקצוע אחד, שתי אמות מידה. בושה".


Una profesión, dos varas de medir , vergonzoso pic.twitter.com/HQnj4V2MoY

— ISCO ALARCON (@isco_alarcon) April 13, 2018


במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול מלאגה מחר (21:45), התייחס מאמן הקבוצה זינדין זידאן לטענות על הפנדל השנוי במחלוקת: "כל אחד יכול לחשוב הרבה דברים, אני לא הולך לדון על זה. אנשים מדברים על שוד. בסופו של דבר מה שעשינו הכאיב להרבה אנשים. אנחנו לא יכולים לשנות את זה. אני אגן על מה שלי. בלי שום ספק, הגיע לנו לעלות שלב. אני לא עונה למה שאנשים חושבים. לא רק פה, אלא גם בצרפת ובתקשורת הזרה. היינו טובים ועלינו לחצי הגמר.

 

"העובדה שאנשים חושבים שהיה שוד מרתיחה אותי", המשיך הצרפתי. "יש הרבה אנטי מדרידאים, זה לא ישתנה. נמשיך לעשות את מה שעשינו. אפשר לכתוב ולדבר, אבל שום דבר לא ישנה את ההיסטוריה של המועדון הזה, שהוא הכי טוב. מה שנהיה לא נראה לי נורמלי. זה נכון ששלושת הימים האלה היו יותר מדי. בופון? לא הבנתי מה הוא אמר ומה אמרו לו. זאת הייתה התלהטות של האווירה, אבל אנחנו לא יכולים לשנות את זה. צריכים לקבל את ההרגשה שלו. הגיע לנו לעלות וזה מה שמעניין אותי".




זידאן. לא אוהב שמדברים על שוד (Gettyimages)


במקביל, ריאל מדריד תקווה שוולנסיה תפסיד הערב מול ברצלונה, דבר שיגרום ללבנים לחזור למקום השלישי בטבלה. מול מלאגה, סרחיו ראמוס שהיה מושעה מול יובנטוס וקארים בנזמה שישב 90 דקות על הספסל צפויים לחזור להרכב של זינדין זידאן, שצפוי לעשות שבעה שינויים מההרכב ששיחק נגד הביאנקונרי. המאמן הצרפתי רוצה לשמור את השחקנים טריים ככל האפשר. אצל המארחת, יגיעו ככל הנראה רק כ-24 אלף צופים מתוך 30,400 המקומות באצטדיון בגלל ירידת הקבוצה לליגה השנייה.


מי שעשוי שלא לשחק מחר בהרכב הבלאנקוס הוא גארת' בייל, למרות שהוחלף במחצית הגומלין מול יובנטוס. מנג'ר סנדרלנד כריס קולמן שאימן את בייל בעבר בנבחרת וויילס אמר עליו בראיון ל-BBC: "הוא עשוי לעזוב לקבוצה גדולה אחרת בקיץ, אבל ככל שאני ידוע הוא מאושר וטוב לו בריאל מדריד. אחרי השנה הראשונה שלו שם אמרו לי שהתקשורת הספרדית לא אוהבת אותו. שוכחים שהוא זכה שלוש פעמים בליגת האלופות והשתלב לחלוטין בקבוצה. הוא תמיד סיפר לי שהמשפחה שלו מרוצה מאוד במדריד".



מסקארל. המפתח להגעת לבנדובסקי לספרד? (Gettyimages)


במקביל, בריאל מדריד ממשיכים לחשוב על העונה הבאה. קשר הקבוצה בעבר ואיינטרכט פרנקפורט בהווה, עומאר מסקארל, עשוי לחזור לקבוצת נעוריו, לה יש יש אפשרות לרכוש אותו תמורת ארבעה מיליון יורו. בעבר כבר פורסם שאלופת אירופה החליטה להפעיל את סעיף השחרור של השחקן בן ה-25 שהפך לאחד השחקנים החשובים במערך של איינטרכט פרנקפורט השנה. אחת הסיבות לרצון לרכוש אותו היא שערכו הנוכחי גבוה משמעותית מארבעה מיליון יורו. התכנון בבלאנקוס הוא שמסקארל ישתתף בקדם העונה של הקבוצה בזמן שייעדרו שחקני נבחרות רבים, וזידאן יוכל להתרשם ממנו ואולי אף יחליט להשאירו בקבוצה.


במקביל, מאמנו של מסקארל בהווה בפרנקפורט, ניקו קובאץ' שיאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה, מעוניין לצרף את הקשר לקבוצה הבווארית בקיץ. במצב כזה, ייתכן שבריאל מדריד יציעו לכלול את מסקארל בעסקה שבמסגרתה יעשה החלוץ רוברט לבנדובסקי את הדרך ההפוכה לסנטיאגו ברנבאו. העיתון "אס" ציטט את סוכנו של הכוכב הפולני, פיני זהבי, שאמר לא מכבר שהעברת לבנדובסקי לבירת ספרד תהיה מסובכת, אבל כעת עם הצטרפותם של קובאץ' ומסקארל למשוואה, דברים עשויים להשתנות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי