צפו בתקציר: פ.ס.וו מחצה 0:3 את אייאקס וזכתה באליפות

פ.ס.וו חוגגת אליפות
פ.ס.וו חוגגת אליפות | אתר רשמי

קבוצתו של פיליפ קוקו זכתה באליפות שלישית בארבע השנים האחרונות, אחרי שהביסה את סגניתה והגדילה את הפער ביניהן ל-10 נקודות. אליפות 24 בתולדות המועדון מאיינדהובן

(גודל טקסט)
בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, אחרי שבשנה שעברה איבדה את התואר לפיינורד, פ.ס.וו איינדהובן שוב אלופת הולנד – והיא עשתה זאת בסטייל, כשגברה היום בביתה 0:3 על אייאקס אמסטרדם והבטיחה רשמית את חזרת הצלחת לארון התארים. לאיינדהובן פער של 10 נקודות מאייאקס השנייה, שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה. לקבוצתו של אריק טן האג יתרון של חמש נקודות מאלקמאר השלישית.


גאסטון פריירו כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-22, משחק שלישי ברציפות שהוא מצא את רשת היריבה ועוד מדהים מכך שמבין תשעת שעריו בליגה העונה הובקעו חמישה מול קבוצות הרביעייה הראשונה , לוק דה יונג הכפיל את היתרון בנגיחה דקה ה-38, שערו הרביעי העונה בראש מתוך 12, ובדקה ה-55 ניצל סטיבן ברגווין טעות קשה בהגנת האורחים כדי לקבוע 0:3. עד הסיום אייאקס אף איבדה את הראש – ניקולאס טליאפיקו ספג צהוב שני בדקה ה-80 וסים דה יונג הורחק באדום ישיר (83).


פיליפ קוקו, מאמן הקבוצה מאז מארס 2012, זוכה גם הוא באליפות השלישית שלו בתור מאמן, כשחקן הוא זכה עם PSV בארבע אליפויות, ובסך הכל זוכה המועדון מאיינדהובן בתואר האליפות ה-24 ולאחר שנת היעדרות מאירופה ישובו לליגת האלופות – בקיץ שעבר הודחו מהליגה האירופית במפתיע על ידי אוסייק הקרואטית. 

WHAT A FIRST HALF pic.twitter.com/Z7Aw5AS7SL

— PSV International (@psveindhoven) April 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי