רפאלוב נגד שופט הווידאו: "למה הוא היה צריך להתערב?"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

לאחר ההפסד לאנדרלכט בעקבות פסילת שער על ידי ה-VAR, הישראלי של קלאב ברוז' התלונן: "אם זה יקבע בכל סיטואציה, לא נצטרך שופטים ונעשה הכל במחשב". צפו ברגע המחלוקת. גורם באנורתוזיס: "התחלנו במגעים עם הרוש"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

קרב הצמרת אתמול (ראשון) בין אנדרלכט של קני סייף לקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב הסתיימה בהפסד 1:0 עבור אקס מכבי חיפה, זאת לאחר ששער שיוויון של ברוז' בדקה ה-81 נפסל בטענת נבדל של שופט הווידאו, זאת למרות ששופט המשחק אישר את השער בהתחלה.

רפאלוב, שפתח בהרכב והשלים 61 דקות, לא אהב את ההחלטה ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני לא בטוח אם היה נבדל, אבל אפילו אם זה היה מצב של חמישים חמישים, למה שופט הווידאו היה צריך להתערב? קוראים לו רק כשיש טעות ברורה של השופט, פה היה מדובר בהחלטה של השופט על כך שלא היה נבדל. למה הוא היה צריך לתקן אותו? שיפוט הווידאו צריך להשפיע על המשחק, אבל רק כזה נוגע לביצוע החלטות ברורות. אם ה-VAR יקבע לגבי כל סיטואציה, כבר לא נצטרך שופטים ונוכל לעשות הכל במחשב".

בנוסף, התייחס הקשר הישראלי לשני משחקי הבית הקרובים של קבוצתו מול שרלרואה וסטנדרד ליאז', שיהיו קריטיים במאבק האליפות: "ידענו שתהיה לנו התחלה קשה עם שני משחקי חוץ מתוך השלושה הראשונים, אבל עכשיו יש לנו שני משחקים בבית כדי להציג את האיכויות שלנו. נרצה להשיג מאזן מושלם במשחקים האלה. זה לא יהיה קל, אבל עם התמיכה של האוהדים אנחנו תמיד יכולים להשיג קצת יותר".


רפאלוב. לא אהב את התערבות שופט הווידאו (קלאב ברוז', רשמי)

גורם באנורתוזיס: "התחלנו במגעים להארכת חוזהו של אריאל הרוש"
עתידו של אריאל הרוש, שמספק עונה נהדרת במדי אנורתוזיס פמגוסטה מעסיק את כלי התקשורת בקפריסין. "כבר התחלנו בשיחות מקדימות, אבל מכיוון שהתמקדנו במשחקים האחרונים השהינו את המגעים. לאט לאט נשלים את התהליך הזה. העובדה שהודחנו מהגביע מאפשרת לנו לדעת מתי נתחיל באירופה ולהתמקד בחוזים לעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי