"עכשיו איסקו של ריאל מדריד הוא אותו איסקו של הנבחרת"

איסקו
איסקו | Gettyimages

ב"מארקה" החמיאו לקשר הספרדי שהצטיין עם שער ובישול ב-1:2 על מלאגה, וב"אס" התייחס למהפך שעבר: "שבר את ההגמוניה של ה-BBC". זידאן התייחס לבצורת של בנזמה: "אין ספק שעוברת עליו עונה קשה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד התקשתה אמש (ראשון) מול מלאגה, אך הצליחה לנצח בסופו של דבר 1:2 ב"לה רוסאלדה" בהרכב יחסית משני ללא שמות כמו כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, לוקה מודריץ' ומרסלו, כשהמאמן זינדין זידאן שוב העדיף ככל הנראה לרכז את המאמצים של קבוצתו בליגה האלופות, התואר היחיד בו הבלאנקוס עדיין יכולים לזכות העונה.


בנוסף, המאמן הצרפתי חגג את הניצחון ה-100 שלו בכל המסגרות על הקווים של ריאל מדריד ועלה למקום השלישי בליגה הספרדית על חשבון ולנסיה, שהפסידה בשבת לברצלונה. זידאן היה צריך 140 משחקים כדי להגיע ל-100 ניצחונות (יחד עם 25 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים), כך שהמאזן שלו כמאמן הלבנים עומד על 71.4 אחוזי הצלחה, 100 השני בטיבו בהיסטוריה של אלופת אירופה אחרי ז'וזה מוריניו שרשם 71.9 אחוזי הצלחה. עם זאת, מאזן התארים של זיזו הרבה יותר מרשים כשזכה בשמונה, לעומת שלושה של הפורטוגלי.


מי ששוב אכזב הוא חלוץ הקבוצה קארים בנזמה, שהמשיך בבצורת השערים שלו. מספר 9 של הבלאנקוס כבש העונה תשעה שערים בלבד בכל המסגרות, חמישה מהם בליגה, אך זכה שוב לגיבוי מזידאן שאמר: "קארים אף פעם לא ייכנע. כמובן שהוא רוצה מאוד לכבוש ויש לו הזדמנויות לעשות זאת. כל מה שחסר לו זה להבקיע, אבל הוא ימשיך לעבוד קשה. אין ספק שעוברת עליו עונה קשה מהבחינה הזו".


איסקו, שניצל את העדרו של רונאלדו כדי לכבוש שער מרהיב בבעיטה חופשית, הוכיח שוב שהוא בכושר מצוין וצריך לשחק בקביעות והקשר האחורי קאסמירו שהכפיל את היתרון, הראה פעם נוספת שיש לו מה לתרום גם בפן ההתקפי. בכותרת "מארקה" נכתב: "באומנות הקסם – כעת איסקו הוא אותו שחקן גם בנבחרת וגם בריאל מדריד. כשהוא לא נמצא על כר הדשא, השחקנים מסתכלים אחד על השני בשאלה מי ישלוט בכדור, כמו שכריסטיאנו רונאלדו לא נמצא הם מחפשים מונית שתיקח את הכדור לשער היריב". זידאן אמר על הקשר: "אני מרוצה מההופעה של איסקו והשער שכבש. מלאגה היא הבית שלו והוא הפגין משחק מצוין. היה מרגש לראות איך קיבלו אותו, הוא גדל כאן ולא שכחו אותו. הוא היה שחקן חשוב עבורם ועכשיו הוא שחקן חיוני עבורנו".


#LaPortada Por arte de magia pic.twitter.com/sfdJiUUjsj

— MARCA (@marca) 15 באפריל 2018

ב"אס" כתבו על המהפך של איסקו, שאחרי מספר שבועות שלא נלקח בחשבון על ידי זידאן, הפך ללהיט בליגת האלופות ובליגה. "הוא התחיל כמחליף, ועכשיו שבר את ההגמוניה של BBC", נכתב. "את עונת 2017/18 התחיל כאלוף ואחד הכוכבים הגדולים, אבל איבד את מקומו ל-BBC, מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס. עכשיו הוא שוב אלוף". מנצ'סטר סיטי כבר הביע בו עניין, אבל לא נראה שריאל מדריד תוותר עליו. העונה הוא רשם יותר דקות במדים הלבנים (2693 דקות לעומת 2339 אשתקד, ו-44 משחקים לעומת 42). קאסמירו אמר על הספרדי: "אני בטוח שהוא יישאר בריאל מדריד עוד הרבה שנים. הוא תמיד היה שחקן חשוב במערך שלנו ונקווה שיישאר איתנו".


לוקאס ואסקס התייחס לטענות של יובנטוס לגבי הפנדל הגבולי שנעשה עליו, שהעלה את ריאל מדריד לחצי גמר ליגת האלופות: "הכל נובע מקנאה. מי שרואה את ריאל מדירד בחצי הגמר בפעם השמינית ברציפות, מקנא. לצערי יש הרבה אנשים שמרוצים כשאנחנו נכשלים. אני גם לא מבין למה לדבר כל כך הרבה על משהו שכבר היה ואי אפשר לשנות". על באיירן מינכן אמר הקשר: "קבוצה גדולה שיכולה לעשות לנו צרות. חאמס רודריגס שישחק מולנו הוא חבר, אבל מקווה שלא יעלה לגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי