דיווח: אינייסטה יודיע על עזיבתו לסין אחרי גמר הגביע

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

לפי מספר מקורות בספרד, קפטן ברצלונה שכבר סיכם בקבוצתו החדשה לשלוש שנים, יכריז על עתידו בשבוע הבא. בין השאר נחשף שהקשר יקים מחנות אימונים לאוהדים ושימכור שני מיליון בקבוקי יין בשנה לשוק הסיני

(גודל טקסט)

האם הבשורה שאוהדי ברצלונה לא רוצים לשמוע תגיע בקרוב? לפי מספר דיווחים בספרד, קפטן הבלאוגרנה אנדרס אינייסטה כבר קיבל החלטה לעזוב את המועדון אחרי יותר משני עשורים, ויודיע על כך רשמית אחרי גמר הגביע הספרדי מול סביליה שייערך בשבת הקרובה (22:30, שידור ישיר בספורט1).

כזכור, אינייסטה היה אחד השחקנים שלקחו קשה יותר מהשאר את התבוסה 3:0 לרומא ברבע גמר ליגת האלופות בשבוע שעבר, וכבר אחרי שריקת הסיום הודה: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בליגת האלופות". במקביל לעוד כישלון של ברצלונה במפעל הכי יוקרתי באירופה, סוכניו ונציגיו של הקפטן סגרו עם המועדון את עזיבתו לסין ב-30 ביוני הקרוב. הפרידה מהקשר הוותיק היא לא ממש עניין סודי במסדרונות המועדון, אך ההודעה הרשמית על כך צפויה לצאת אחרי גמר הגביע, ועד ה-30 באפריל.

אף אחד בקטלוניה לא יודע או רוצה לגלות באיזו קבוצה צפוי לשחק אינייסטה בשלוש השנים הקרובות, ובסביבתו של השחקן שומרים על שתיקה בעקבות סעיף סודיות שהוכנס לחוזה. עד כה ארבע קבוצות מהליגה הסינית הביעו עניין בשחקן, והוא בסופו של דבר בחר בזו שמילאה את דרישותיו לשביעות רצונו. בנוסף לקריירה על המגרש, יתמקד הקשר גם בעסקים ויקים מחנות אימונים לאוהדים.

בנוסף, ב"מארקה" נחשף פרט מעניין בנוגע לחוזה העתק של אינייסטה בקבוצתו החדשה. כידוע, בין שאר עסקיו מחזיק הקשר הוותיק יקב משלו, ולפי ההסכם ימכרו "יקבי אינייסטה" שני מיליון בקבוקי יין בשנה לשוק הסיני הענק, בו המוצרים יהיו שווים יותר בעקבות המיתוג שלהם. קפטן ברצלונה פתח את העסק ב-2010 בעיירה פואנטאלביה בה נולד, וסדרת היינות הנמכרת ביותר שלו נקראת "קוראסון לוקו" (לב משוגע). ב"אס" מציינים שההסכם יהיה לעשר שנים.


אינייסטה והיינות. חלק מחוזה העתק בסין (יקבי אינייסטה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי