אחמד מידו: מוחמד סלאח כבר מוכן לשחק בריאל מדריד

סלאח חוגג
סלאח חוגג | Gettyimages

אגדת הכדורגל המצרי סיפר לכלי התקשורת בארצו כי הכוכב של ליברפול נמצא כבר עכשיו ברמה של אלופת אירופה: "אם תשאלו אותי - הוא המצרי הגדול בכל הזמנים". בקבוצה יחפשו שוער חדש, קאסמירו מועמד לפ.ס.ז'

(גודל טקסט)

 אחמד מידו, כוכב העבר המצרי ששיחק בין היתר באייאקס וטוטנהאם וכיום מאמן את אל זמאלק המצרית, סיפר הבוקר לתקשורת באנגליה כי הכוכב המצרי של ליברפול יגיע לריאל מדריד במוקדם או במאוחר – על אף ההצהרות שטוב לו בליברפול.

"סלאח מסוגל לספק את אותה סחורה שהוא מפגין כיום גם בריאל מדריד. הוא מתאים מאוד לקבוצה ויכול לסייע להם. ריאל מדריד רוצה אותו וכולנו ראינו את היכולת החלשה של קרים בנזמה וגארת' בייל", אמר מידו.

מידו אמר עוד: "יש אנשים שלא יסכימו איתי, אבל לדעתי סלאח המצרי הכי טוב בכל הזמנים. אם אתם משווים אותי אליו, אפשר לומר שהמנטליות שלו הרבה יותר חזקה מאשר שלי. אפשר היה לראות את החוסן המנטלי שלו דווקא בתקופה בה ישב על הספסל בצ'לסי".

אחמד מידו במדי טוטנהאם (גטי אימג'ס)
אחמד מידו במדי טוטנהאם (גטי אימג'ס)

בתוך כך, דיווחים בספרד מספרים כי הטעויות שעשה קיילור נבאס בהפסד 3:1 של ריאל מדריד ליובנטוס בגומלין רבע גמר האלופות חרצו את גורלו סופית וריאל מדריד מחפשת שוער חדש ברמה גבוהה. המועמדים המובילים הם טיבו קורטואה והברזילאי אליסון, למרות שרומא מתעקשת ששוער נבחרת ברזיל לא למכירה.

ויש גם מועמדים לעזוב. העיתון "אס" פרסם שפאריס סן ז'רמן רוצה להחתים את קאסמירו הברזילאי במקום טיאגו מוטה שיעזוב בסוף העונה. קאסמירו הפך לקשר שכל הגדולות מתעניינות בו וגם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותו. ריאל מדריד שילמה עליו רק 7.5 מיליון יורו לפורטו, והקשר האריך חוזה בריאל מדריד עד 2021 כשלפני מספר חודשים דובר על הארכה נוספת. סעיף השחרור שלו 200 מיליון יורו והצרפתים ינסו להכליל אותו בעסקה סיבובית עם ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי