ניימאר: מקווה שאגיע למונדיאל בכושר מצוין

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב נבחרת ברזיל שמחלים מפציעה התייחס למצבו: "ברגע שאחזור להתאמן, אעבוד קשה יותר מאי פעם. זה חלום שאני מחכה לו ארבע שנים". בנוסף, שמר על אופטימיות: "היה נורא להיפצע, אבל לפחות קיבלתי מנוחה"

(גודל טקסט)

האם ניימאר ישחק בנבחרת כבר במשחק הראשון של המונדיאל? במסיבת עיתונאים בסאו פאולו, אמר כוכבה של פאריס סן ז'רמן: "אני מקווה להגיע בכושר מצוין". הסלסאו יפתחו את הטורניר ברוסיה ב-17 ביוני, כשיפגשו את שווייץ במשחק הראשון בבית 5, שכולל גם את קוסטה ריקה וסרביה.

כזכור, ניימאר נפצע במהלך הניצחון 0:3 של פ.ס.ז' על מארסיי ב-25 בפברואר וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי. בתחילת מארס עבר החלוץ ניתוח ומאז טרם חזר למגרשים ובעיקר מתרכז בהחלמה. מאז הגיע בקיץ האחרון לבירת צרפת תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו, הספיק הברזילאי להבקיע 29 שערים אליהם הוסיף 19 בישולים ב-30 משחקים בכל המסגרות.

"הבדיקות האחרונות שלי יהיו ב-17 במאי ואחריהן אהיה חופשי לשחק", אמר ניימאר. "היו לי בדיקות בשבוע שעבר והכל היה מושלם. זה מתפתח טוב ואני מקווה שזה יימשך כך שאוכל לחזור בהקדם האפשרי. אני מקבל טיפול כל יום, וברגע שאחזור להתאמן, אעבוד קשה יותר מאי פעם כי זה חלום שאני רוצה להגשים. זה המונדיאל. חיכיתי ארבע שנים להזדמנות הזאת וזה קרוב".


ניימאר. אופטימי במיוחד לקראת המונדיאל (AFP)

ניימאר לקח חלק במונדיאל הקודם שנערך במולדתו, אך נפצע ברבע הגמר מול קולומביה והחמיץ את חצי הגמר בו ברזיל הובסה 7:1 מול גרמניה, שהמשיכה עד הסוף בדרך לתואר. כעת, הוא חולם להשלים את המשימה. "כמובן שיש ספקות ואני מרגיש אתום לפעמים, אבל זה טבעי למישהו שעבר ניתוח ראשון בקריירה", אמר הכוכב הברזילאי. "קשה לי לא לשחק ולא להתאמן. אצטרך לעבוד אפילו יותר קשה, אבל יהיה לי מספיק זמן כדי להגיע בכושר למונדיאל ולהתכונן. זה היה נוראי להיפצע, אבל היתרון הוא שקיבלתי מנוחה. צריך להסתכל על הדברים החיוביים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי