זהבי ברשימת השחקנים האירופאים "האלמוניים" הטובים ביותר

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר רשמי

הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ נכלל בדירוג המכובד של אתר ProFootballDB עם שמות כמו אנדראה פייר ז'יניאק, דיאן לוברן, קספר שמייכל וראול גרסיה

(גודל טקסט)

ערן זהבי נכלל ברשימת השחקנים האירופאים "הלא ידועים" הטובים ביותר, שפרסם אתר ניתוח נתוני הכדורגל הנחשב ProFootballDB לפי דירוג מדד ה-ELO (מדד שהומצא לדירוג שחקני שחמט ואומץ לדירוג נבחרות, קבוצות ושחקנים בענפי ספורט שונים על פי פרמטרים שונים) שלהם.

כוכב הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ הסינית קיבל 85 נקודות. אנדראה פייר ז'יניאק הצרפתי שמשחק בטיגרס המקסיקנית קיבל את הדירוג הגבוה ביותר של 89 נקודות. בין השאר נמצאים ברשימה אנתוני לופס (ליון, 87), פליפה מונטרו (פורטו, 86), ראול גרסיה (אתלטיק בילבאו, 86), קספר שמייכל (לסטר סיטי, 86), רלף פהארמן (שאלקה, 85), דיאן לוברן (ליברפול, 85), דניאל סובשיץ' (מונאקו, 85), לארס שטינדל (בורוסיה מנשנגלדבאך, 85), דניאל ואס (סלטה ויגו, 85).

גוואגנז'ו ר.פ פתחה את עונת 2018 בליגה הסינית בצורה צולעת והיא מדורגת במקום השביעי עם תשע נקודות אחרי שישה מחזורים. זהבי עצמו כבש שישה שערים, שלושה פחות מוו לי (שנגחאי סיפג) שמוליך את טבלת הכובשים.

ערן זהבי. ברשימה מכובדת (גוואנגז'ו, האתר הרשמי)
ערן זהבי. ברשימה מכובדת (גוואנגז'ו, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי