פלורנצי: נירק דם עבור החולצה של רומא ונילחם עד השנייה האחרונה

שחקני רומא מאוכזבים
שחקני רומא מאוכזבים | AFP

הג'אלורוסי בהלם מה-5:2 לליברפול, אבל שאבו עידוד מרבע השעה האחרונה לקראת הגומלין. פאסיו: "עם אנשים שלנו ננסה לעשות מהפך", דה רוסי: "הם שיחקו כדורגל ישן". די פרנצ'סקו כעס: "היו שחקנים שלא הגיעו למשחק"

(גודל טקסט)
האם רומא מסגלת לעשות את הקאמבק גם מול ליברפול אחרי שעשתה זאת נגד ברצלונה. היא הפסידה 4:1 לבארסה בקאמפ נואו וניצחה 0:3 בגומלין באולימפיקו כדי לעלות לחצי הגמר, אז עם כל הכבוד לחמישה שערים שהבקיעה ליברפול למה שלא תעשה זאת כשהפער שלושה שערים בלבד?


אוהדי רומא, התקשורת האיטלקית והשחקנים עצמם אופטימיים שזה ניתן לביצוע. בלם רומא פדריקו פאסיו אמר אחרי המשחק: "כבשנו שני שערי חוץ, אבל היו לנו עוד הזדמנויות שהחמצנו. אנחנו שחקנים, אתלטיים, ספורטאים. נילחם עד לשנייה האחרונה. זה עדיין לא גמור, עבדנו כל כך קשה כדי להגיע לפה, ועם האנשים שלנו מאחורינו ננסה לעשות מהפך. נלחמנו כל המשחק ונילחם גם במשחק השני, בואו לא נשכח איך הגענו לכאן".


גם אלסנדרו פלורנצי דיבר על מלחמה בגומלין עד 'טיפת הדם האחרונה': "ב-5:0 היינו מתים למעשה, אבל ליברפול לא הרגה אותנו סופית. נירק דם עבור החולצה הזאת ולא נשאיר בגומלין חרטות. איבדנו את הדרך אחרי 30 הדקות הראשונות, אבל עם לב גדול אנחנו יכולים לחזור. ברור שיהיה קשה, אבל יש עוד 90 דקות. ברור לנו דבר אחד שההגנה שלהם מתקשה ברגע שהחזקנו את הכדור. אנחנו יודעים הכל על ליברפול ולמדנו אותם מעולה, אבל איבדנו את עצמנו על המגרש".


דניאלה דה רוסי שהוחלף אמר: "הכדורים הארוכים הזיקו לנו. הם שיחקו כדורגל ישן ועקפו את הקישור שלנו עם כדורים ארוכים וזה הפתיע אותנו. אנחנו יודעים שסלאח שחקן גדול ואדם נהדר ולמרות ההפסד אנחנו שמחים עבורו".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ Roma KO, conto SALAHto #liverpoolroma ✍️ Ora è più difficile che col Barça ⚽ Napoli, gli stessi orari della Juve ⚽ Inter, Rafinha può restare? ⚽ Milan, se Mirabelli va via… E molto altro! pic.twitter.com/HHJuLvJUqB

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) April 25, 2018


התקשורת האיטלקית מריעה לסלאח ומדברת על נס. "גאזטה דלו ספורט" כתב: "נוקאאוט בגלל סלאח, אבל עכשיו רוצים עוד נס". בארץ המגף טוענים שבשער השלישי סלאח היה בנבדל ואם הייתה טכנולוגיית VAR השער היה נפסל. "סלאח הוא הדת החדשה של הקופ. מלך מצרים מרומם את ליברפול ואנגליה. אפילו בעיר הקדושה מכה מוכנים לתת לו עכשיו פיסה מהאדמה הקדושה". המאמן אוזביו די פרנצ'סקו שקיבל ציון 5 תקף את שחקניו: "היו כאלה שלא הגיעו בכלל למשחק". 


"קוריירה דלו ספורט" עודד את רומא בכותרת: "קדימה רומא אתם מסוגלים לעשות את זה". גם אחד מאוהדי רומא שהתראיין ל"טוק ספורט" ניסה להיות אופטימי: "עשינו את זה נגד ברצלונה אז למה שלא נעשה זאת שוב. יש לנו סיכוי קטן".


We can still make the #UCL final!

Confident Roma fan tells us it's not over despite tonight's 5-2 defeat to Liverpool.

Tune into @talkSPORT for more reaction from fans outside Anfield pic.twitter.com/RzDYycM6k2

— talkSPORT (@talkSPORT) April 24, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי