ריאל מדריד ניצחה אתמול (שבת) את לגאנס 1:2, אבל כפי שנכתב ב"מארקה", הראש היה כבר במשחק הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, שייערך ביום שלישי ב"סנטיאגו ברנבאו" ואליו תגיע אלופת אירופה ביתרון 1:2. המאמן זינדין זידאן דיבר אחרי הניצחון בעיקר על באיירן ואמר: "לא יודע מה קרה לנו שנה שעברה נגד באיירן והשנה נגד יובנטוס כשהן באו אלינו והיו קרובות למהפך, אבל צריכים להיות מוכנים לזה. יש לנו נחישות גדולה לעבור ומבחינתנו זה המשחק של השנה. אנחנו עומדים לקחת חלק במשחק ענק וביקשתי מהשחקנים לשחק כמו שלא שיחקו בעבר. האוהדים יודעים איזה משחק גדול זה יהיה והם צריכים להיות השחקן ה-12 שלנו. נעלה למשחק עם DNA של אלופת אירופה".



גם הקשר האחורי קאסמירו התייחס לגומלין חצי גמר ליגת האלופות: "לשחקנים יש מוטיבציה גדולה יתר מאי פעם למשחק נגד באיירן. אנחנו זקוקים לתמיכה של האוהדים. זה יהיה משחק שונה לחלוטין ממה ששיחקנו כל העונה". הברזילאי שיחק כבלם מול לגאנס, אבל יחזור לקישור מול הבווארים כשסרחיו ראמוס ורפאל וראן שלא שיחקו מול לגאנס יחזרו להגנה. המשחק נגד באיירן יהיה האחרון של ריאל בברנבאו העונה במפעל.



הבעיה העיקרית של זידאן לקראת המשחק תהיה עמדת המגן הימני, לאחר שדני קרבחאל נפצע במשחק הראשון באליאנץ ארנה ונאצ'ו טרם החלים לחלוטין מהפציעה שלו. לפי "מארקה", מי שצפוי לאייש את העמדה הוא הקיצוני הימני לוקאס ואסקס, שעשה זאת במחצית השנייה במינכן לאחר יציאתו של קרבחאל: "קשה לקחת את נאצ'ו בחשבון למשחק בגלל שלא התאמן עם הקבוצה. ואסקס? ייתכן מאוד". צפייה בתמונה בטוויטר



גארת' בייל שלא זוכה לדקות רבות בקבוצה ובמיוחד בליגת האלופות, מתפקד לאחרונה בעיקר כשחקן מחליף ואתמול כבש את השער ראשון מול לגאנס אחרי פעולה טובה של קארים בנזמה, למרות שהיו טענות שהבקיע מעמדת נבדל. בנוסף, הוולשי ענד לראשונה את סרט הקפטן לאחר יציאתו של החלוץ הצרפתי. ככל הנראה לא מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן בבייל, שרבים סבורים שהוא משחק את משחקיו האחרונים במדים הלבנים, אלא בעובדה שנשאר השחקן הוותיק ביותר של אלופת אירופה על המגרש. זה היה השער ה-12 של הוולשי העונה, ובכל העונות שלו בבירת ספרד סיים עם יותר מעשרה שערים. עדיין לא ברור אם יפתח נגד באיירן, לאחר השלים אתמול 90 דקות.



החלוץ הצעיר בורחה מיוראל, ששיחק פחות מאלף דקות העונה בכל המסגרות, כבש עד כה שישה שערים ובבלאנקוס יש תקוות גדולות לגביו לקראת העונה הבאה, למרות שלא קיבל הזדמנויות רבות העונה, הוא מצידו יודע: "בטוח שאצטרך לעזוב את המועדון בקיץ כדי לקבל יותר דקות". קארים בנזמה נראה כבוי אתמול ולא חייך אפילו פעם אחת. ב"מארקה" נכתב שמשהו עובר על הצרפתי וזידאן אמר: "גם אני לא חייכתי הרבה כשהייתי שחקן". החלוץ הוחלף בדקה ה-62, אבל למרות משחקו הבינוני גם הוא עשוי לפתוח נגד באיירן בגלל הפציעה של איסקו. מתיאו קובצ'יץ' הוזכר אף הוא כמועמד לפתוח.



בנוסף, נשאל זידאן על המהפכה הצפויה בקבוצה בקיץ הקרוב, וענה שהוא לא ממש מתלהב מהרעיון: "ריאל מדריד אף פעם לא עשתה מהפכות ענק בסגל. צריך לעשות דברים עם מחשבה ובזהירות ובכל אופן אני חושב רק על העונה הנוכחית".