דיווח: ניימאר רוצה לשחק לצד כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו עם ניימאר
כריסטיאנו רונאלדו עם ניימאר | Gettyimages

לפי "מארקה", הברזילאי של פ.ס.ז' רוצה לעזוב את המועדון ולחלוק חדר הלבשה בריאל מדריד עם זוכה כדור הזהב. הפורטוגלי מצידו, יאשר את המהלך בידיעה שהדבר ישדרג את ההתקפה של אלופת אירופה

(גודל טקסט)
ניימאר רק חזר לפאריס סן ז'רמן אחרי ההחלמה מהפציעה הקשה והניתוח שעבר, וכבר חזרו הדיווחים על כך שהוא רוצה לעזוב את בירת צרפת ולשחק בריאל מדריד. הבוקר יצא "מארקה" הספרדי בכותרת חד משמעית: "ניימאר רוצה לשחק בריאל מדריד".


לפי הדיווח, ניימאר מתעקש לבצע ההעברה חדשה שלו קיץ אחרי שעזב את בארסה לעבור לבירת ספרד. עוד נכתב שבתחילה חשבו שהמעבר ייצא לפועל לקראת עונת 2019/20, אך השערוריות על כר הדשא ומחוצה לו בהן היה מעורב הברזילאי העונה עשויות לגרום לביצוע המהלך מוקדם מהצפוי. בנוסף, בריאל מדריד הביעו ספקות לגבי שיתוף פעולה אפשרי של ניימאר עם כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו, אך הברזילאי העביר מסרים בהם הביע את רצונו לחלוק חדר הלבשה עם זוכה כדור הזהב, דבר שיהווה אתגר עבורו. הפורטוגלי עצמו מבין שהגעתו של ניימאר תשתדרג משמעותית את התקפת הקבוצה והוא קרוב להסכים למהלך.


ב"מארקה" מודעים לכל שלא יהיה פשוט להוציא את ניימאר מפאריס ששילמה עליו 222 מיליון יורו בקיץ האחרון וחוזהו, כמקובל בליגה הצרפתית, אינו כולל סעיף שחרור, אך עדיין משוכנים שכמו שניימאר אילץ את ברצלונה לוותר עליו, הוא יכול לעשות זאת גם לפ.ס.ז' ואם הוא רוצה הוא יכריח את המועדון למכור אותו. "כשאני מתסכל על עצמי אני רואה גם את רונאלדו בראי", אמר ניימאר לפני כמה חודשים, ובנוסף השווה בין הפורטוגלי לליאו מסי: "הוא עשר שנים בצמרת העולמית, כמוהו. וכולנו רוצים להיות כמוהם, אבל יש עוד הרבה שחקנים גדולים בריאל מדריד והפוקוס לא צריך להיות רק עליו".


#LaPortada 'Neymar quiere jugar con CR7' pic.twitter.com/R8U9lp2Q6F

— MARCA (@marca) 4 במאי 2018

בתוך כך התייחסו בפאריס סן ז'רמן לחזרתו. הבלם מרקיניוס אמר אחרי התיקו 2:2 מול אמיין אתמול: "לא היינו בקשר איתו עד שחזר, אבל מחר נראה אותו לראשונה. הכי חשוב שיהיה מאושר ויתאושש מהר עבור המשחקים בעתיד. הוא חבר טוב ואני מאושר מאוד. אנחנו זקוקים לו בנבחרת ובפ.ס.ז'". המאמן אונאי אמרי שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה הביע תקווה שניימאר יהיה כשיר במהירות: "נבדוק את מצבו ואם יהיו חדשות טובות בקשר אליו. נראה אם יוכל לשחק עוד העונה בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי